Lanvinova muza u novoj kampanji hrvatskih dizajnerica

| Fashion |

Dizajnerice Marina Jerant i Manuela Lovrenčić ponovno su udružile kreativne snage te na Cro A Porter-u pokazale kolekciju za koju su snimile moćnu kampanju s Lanvinovom muzom Ana Laurom Kapetanović kao zaštitnim licem ovosezonske kolekcije i upotpunile je atraktivnim torbama Borša by Mala Radnja Dizajna.

Njihov je rad na hrvatskoj sceni već poznat po svojoj koketnoj igri s fluidnim i gustim luksuznim tkaninama, spajanjem nečeg što se na prvu čini nespojivim. Povlačeći svoju inspiraciju iz nedavnih putovanja Azijom, uz inspiraciju moćne,futurističke, moderne arhitekture, dizajnerice nastavljaju svoju modnu interpretaciju koja se odlikuje jednostavnim formama, izostankom ukrasa i stvaranjem lijepih oblika u samim konstrukcijskim elementima.

Kohezija moderne arhitekture i raznolikosti ženskih karakteristika vidljiva je u elementima fine srebrne eko kože koja simbolizira refleksiju stakla u modernoj arhitekturi, u kolekciji koja je zamišljena kroz ženske emocije koje se isprepliću s različitim tkaninama tvoreći tako razigranost i dinamiku u samim formama. Blaga asimetrija, provokativno i decentno u jednoj skladnoj simbiozi ulazi u duboku priču ženske intrige; zatvoren krug osjećaja, prevrtljivosti, misterioznosti, zavodljivosti, nježnosti.

Upravo zbog tih karakteristika kao zaštitno lice kampanje za nadolazeću sezonu odabrana je osječanka Ana Laura Kapetanović, Lanvinova muza i model koja je svoju karijeru izgradila snimajući modne editorijale diljem svijeta te je bila idealan izbor ovog modnog dvojca.