Koja proljetna kolekcija je najprodavanija?

Premda se Hedi Slimane u svojim prvim mjesecima na čelu kuće Saint Laurent suočio s brojnim kritikama, izgleda da pozornost koju je sva ta pompa izazvala ipak čini dobro prodaji njegove prve kolekcije za kuću.
U njujorškim robnim kućama Barneys i Begdorf Goodman već su rasprodali više od polovine naručenih komada, odjeća se i u online trgovinama prodaje jako dobro, a koliku pažnju je izazvala pokazuje i činjenica da je zasjela na uvjerljivo prvo mjesto po broju pregleda čitatelja portala style.com. Izgleda da Slimaneova taktika šokiranja zasad ima itekako dobar utjecaj na brojke, a to je naposljetku osnovni razlog zbog kojeg je i doveden u kuću Saint Laurent. Usporedbe radi, kolekcije njegovog prethodnika Stefana Pilatija su ostvarile značajniji profit tek 2010. godine, šest godina nakon što je preuzeo kreativno kormilo kuće.

Vidjet ćemo što će se dogoditi sa kolekcijom za sezonu jesen/zima 2013./2014., koja je izazvala još burnije reakcije modne klike.


Slični članci: