Gwyneth Partlow donosi vam jesenske trendove

Gwyneth Partlow u J.Crew editorijalu

Iako Gwyneth Partlow najviše volimo gledati na crvenom tepihu gdje vrlo često zasjeni konkurenciju, s nestrpljenjem smo dočekali ovu uistinu nesvakidašnju suradnju. Američki J.Crew poznat po svom kvalitetnom i sofisticiranom dizajnu po pristupačnim cijenama te nesklonosti angažiranju zvijezda za svoje kampanje zbog Gwyneth je ipak učinio iznimku.

Lijepa Gwyneth zasjala je u editorijalu koji donosi idealne kombinacije za jesenske dane. Točnije, radi se o osam lookova kojje je J.Crew prošlog tjedna objavio na njenom portalu Goop. Inače, Gwyneth je Goop pokrenula 2008. godine kako bi  svojim čitateljima mogla podijeliti sve što je u tom trenutku zaokuplja: recept, destinacija za odmor, modni trend, izložbe…

U J.Crewu oduševljeni su suradnjom koja je rezultirala porastom prodaje od čak 8% nakon što je editorijal izašao, a sama Gwyneth sretna je što je mogla sudjelovati u projektu tvrtke čije je proizvode počela kupovati prvog dana kada su se pojavili na tržištu, davne 1992. godine.


Slični članci: