Fernando Verdasco i Rocio Crusset kao Springfieldovi ambasadori božićne kampanje

Springfield, mladi i opušteni modni brand Cortefiel grupacije predstavlja svoju božićnu kampanju čije su zvijezde tenisač Fernando Verdasco i španjolski top model, Rocio Crusset. Oboje su se prvi puta upoznali na setu i odmah su tamo podijelili s nama koliko je zapravo bilo uzbudljivo otkriti svoj novi talent ispred kamere. Također su nam rekli i nešto više o ovoj priči inspiriranoj pravim životnim situacijama, ljudskim susretima i neočekivanim prijateljstvima… to je suvremena božićna priča o božićnom duhu.

KEEP IN TOUCH ("ostani u kontaktu") je tema kroz koju Springfield prezentira novi modni film o povratku kući za Božić te o vezama koje se stvaraju između ljudi tijekom blagdana.

Rocio i Fernando utjelovljuju ovaj pokret koji je i njima samima vrlo poznat: konstantno putovanje i kretanje od zračne luke do zračne luke, povratak privatnim životima u trenutcima između dolazaka i polazaka jer im njihove karijere nameću takav ritam.  Kroz njihove postupke vidimo nekoliko paralelnih priča i različitih veza i susreta između ljudi u pokretu koji su obuzeti jednakim duhom povratka kući svojim voljenima u to blagdansko doba godine”, kaže Aleksandra Franco, direktorica marketinga u Springfieldu. “Kroz njihove likove pratimo priču o susretu dvojice stranaca koji se upoznaju bez da su se međusobno tražili (…) te o iznenađenju novog prijateljstva koje se može dogoditi kroz današnje neočekivane susrete bilo licem u lice ili preko društvenih mreža” 


Slični članci: