Fashion Week Zagreb by Kaufland: Modni yin i yang

Kampanjom sa sestrama Miom i Deom Maretić najavljeno je novo izdanje Fashion Weea Zagreb by Kaufland

Fashion Week Zagreb najstarije domaće, jedino internacionalno i najveće regionalno modno događanje, ove sezone odvija se na novoj adresi, u impresivnoj dvorani zagrebačkog Green Gold centra. U predblagdanskom terminu, u petak i subotu 11. i 12. prosinca FWZ donosi nam revije renomiranih domaćih i stranih dizajnera u sasvim novom zanimljivom konceptu, u još neotkrivenom prostoru i novoj modnoj priči.

U glavne uloge ovosezonske kampanje Fashion Weeka Zagreb by Kaufland savršeno su se uklopile sestre blizanke Mia i Dea Maretić koje su utjelovile modni yin i yang. Tako različite, a u stvari iste. Inspiracija kampanje proizašla je iz opće društvene i kulturološke situacije te duboko ukorijenjene podijeljenosti u društvu. Sestre blizanke predstavljaju dvije dijametralne suprotnosti, bilo u modnom, životnom ili bilo kakvom društvenom smislu. Jedna je bijela, nježna, romantična i nevina, a druga mračna, crna, tamna i zavodljiva. Kao uostalom i sve u životu. Ali unatoč svim očitim različitostima, one su iste, jednake, vole se, podržavaju i razumiju. Mir, ravnopravnost, jednakost, razumijevanje, ljudskost i humanost pozivaju sve ljude na ljubav. Ljubav, jer samo ljubavlju možemo prebroditi sve probleme.

Kampanjom sa sestrama Miom i Deom Maretić najavljeno je novo izdanje Fashion Weea Zagreb by Kaufland
Fashion Week Zagreb by Kaufland, 11.-12. prosinca, Green Gold centar

"Moda kao jedna o najjačih svjetskih industrija ima obavezu i zadatak preispitivati društvena zbivanja, moral i vjerovanje društva. Bilo da se radi o vjeri, rasi, spolnoj opredijeljenosti, nacionalnosti ili samo stilu odijevanja, svi smo jednaki i to smo ovim fotografijama željeli poručiti. S obzirom na to da se radi o sestrama blizankama koje dijele nešto nama drugima nepoznato, vjerovali smo da možemo dobiti tu intimu, povezanost i ljubav koja se, nadam se i vidi na fotografijama kampanje." izjavila je Sarah Josipović, direktorica Fashion Week Zagreb powered by Kaufland.

Mia i Dea trenutno su najtraženija hrvatska modna lica i manekenke, a sve su traženije i u inozemstvu. Mia Maretić je pobjednica izbora The Look of the Year 2015. gdje je odnijela pobjedu među 200 djevojaka iz 40 zemalja, a Dea je prije par dana otputovala na svjetski izbor World Top Model 2015. Prvi posao koji su odradile upravo je bila revija na Fashion Weeku Zagreb prije par sezona što najbolje pokazuje značaj ovog projekta koji ne samo da otkriva nova dizajnerska, već i nova manekenska lica.

Fotografije potpisuje renomirani umjetnički fotograf, član Ulupuha, Hrvoje Serdar, kosu potpisuje Dino Škrtić za „Vida hairdressing“, make up Ana Pečanić za Učilište Profokus i Bronx Cosmetics, a styling Larie by Marina Lacković. Ove senzacionalne art-fotografije igraju se kontrastom, minimalno su obrađene i jednostavne te gotovo dokumentaristički fotografirane kako bi se dobila tražena emocija.

Kampanjom sa sestrama Miom i Deom Maretić najavljeno je novo izdanje Fashion Weea Zagreb by Kaufland
Fashion Week Zagreb by Kaufland, 11.-12. prosinca, Green Gold centar

U dva dana trajanja, pistu Fashion Weeka Zagreb powered by Kaufland će zauzeti čak 14 modnih dizajnera koji će predstaviti svoje kolekcije za iduću modnu sezonu, sezonu za proljeće/ljeto 2016 godine. Osim renomiranih dizajnera poput Ruže Hodak, Marine Lacković i njenog branda Larie, Igora Galaša, Krune Jendrijeva, Iggya Popovića, marke Hope Irene Berišić Turk, Ane Kujundžić, Simone Manojlović i Kristine Fazinić svoje kolekcije predstavit će i dvije dizajnerice koje su mlade nade domaće modne scene izašle iz Učilišta Profokus, a koje su prošle sezone nastupale u kolektivu ill/est - Martina Kovač i Nika Čuić koje će se ove sezone predstaviti po prvi puta samostalnom revijom. Uz domaće, tu je i nekoliko poznatih inozemnih dizajnera koji svoje kolekcije predstavljaju na europskim Fashion Weekovima - Stasia (Copenhagen FW), Eva Poleschinski (Berlin FW) i Kata Szegedi (Budapest FW).

Značaj jedinog međunarodnog modnog događanja u Hrvatskoj prepoznao je drugu sezonu za redom Kaufland koja se kroz suradnju s navedenim događanjem približava modernoj publici kojoj žele prezentirati novitete i ekskluzivne nove proizvode u svojoj ponudi čime se pozicioniraju kao trgovački lanac s najbogatijom i najekskluzivnijom ponudom.

Kraj ove godine tako će hrvatska modna scena živjeti u duhu ljubavi, a zatvorit će je još jedno spektakularno izdanje Fashion Weeka Zagreb powered by Kaufland kojem se izuzetno veselimo.


Slični članci: