Dora Fišter Toš u novoj A'marie kampanji

Kolekcija jesen-zima 2012/13. dizajnerice Anamarije Brkić za njenu modnu marku A'marie svojevrstan je sukus njezina desetogodišnjeg rada, a njene nove kreacije rezultat su intimna estetskog, kreativnog i emotivnog razvoja koji  iz sezone u sezonu, definira njezin ultraženstven, minimalistički rukopis.

Ovosezonsku formulu svoje prepoznatljivo eterične, urbane elegancije A'marie sastavlja od geometriziranih krojeva naglašenih volumena, pomno odabranih tkanina poput svile, baršuna, novozelandske vune ili poliamidnih 'ronilačkih' materijala, savršeno usklađene kolorističke palete ispranih neutralnih tonova bijele, sive, prljavo bež i pastelno smeđe boje (s nezaobilaznim snažnim akcentima jarko žute i električno plave), te skrivenih dekorativnih detalja poput ručno šivanih kristala na preklopima i faldama, koloristički kontrastnih svilenih poruba, upadljivih maksi cifova, neobrađenih poruba i neočekivanih prošiva.

Asimetrične koktel-haljine zauzimaju glavno mjesto u kolekciji. Raznolikošću izvedbi, elaboriranim mikro-dekoracijama i neočekivanim super šik kombinacijama tkanina pokazuju svu raskoš dizajneričina talenta. U njezinim se modelima, ispod prvog dojma ultramodernoga grafizma, otkrivaju suptilni slojevi asocijacija i emocija – od samouvjerenog seksepila do ljupkog romantizma.

Novi kaputi izrađeni su od najfinije vune, alpake ili kašmira i redefiniraju siluetu svojim naglašenim volumenima, koje A'marie 'obuzdava' na svim pravim mjestima – u ramenima, kod ovratnika te na donjem rubu. Skriveni preklopi, dekorativni prošivi i kristalima izvezene duboke falde čine A'marie kapute jednako spektakularnima poput bilo koje zanosne haljine!

Kolekciju zaokružuju voluminozne svilene košulje i hlače, koje svoju inspiraciju lounge-wearom moderniziraju geometrijskim krojevima oštrih linija, i postaju savršenim svakodnevnim komadima za neograničeno kombiniranje od jutra do večeri.

Sasvim posebno mjesto zauzima haljina bez naramenica, dužine do koljena, koja savršeno prati liniju tijela, a izrađena je od 100% novozelandske vune tkane poput tepiha, šišanog u tri različite visine. Takav spoj organske kvalitete materijala i raskošne dekorativne teksture vune savršen je primjer kreativnog eklekticizma kojim Anamarija Brkić ocrtava duh vremena i stila, čineći njezinu estetiku prepoznatljivo progresivnom.

Pojava tepiha u novoj kolekciji nije nimalo slučajna – u suradnji s domaćim proizvođačem Saga-Saga, A'marie je ovih dana lansirala i svoju prvu mini-kolekciju tepiha, u cijelosti ručno izrađenih od najfinijih vunenih pređa.

A povodom nove jesensko-zimske kolekcije snimljena je i image-kampanja s poznatom hrvatskom glumicom Dorom Fišter Toš u glavnoj ulozi. Ona je ispred objektiva fotografkinje Maje Kljaić utjelovila čitav spektar emocija koje su u proteklom desetljeću definirale Anamariju i njezin život - njezine kolekcije, ljubavi, tuge, smijeh, sreću i snagu – sve ono što brend A'marie danas i predstavlja.


Slični članci: