Cipele sa satom u novoj kampanji

Clox, domaća modna marka na čelu sa dizajnericom Miom Marić koja je prva osmislila zanimljivi brand salonki s u potpunosti funkcionalnim satom izbacila je novu kampanju pod nazivom Passion Fruit. Nakon kolekcije u standardnim crno-smeđim nijansama iz Cloxa nam stiže prava modna poslastica u veselim bojama.

Mia kaže kako kazaljke sata ustvari simboliziraju naše noge, koje iz dana u dan trče u krug, prikazujući pritom ironiju koraka i vremena te njihovu poveznicu u životu svake moderne žene.

Clox Passion Fruit

Ova kampanja je zamišljena da govori o ženi koja nikada nije izgubljena. Čak ni kada zaluta u Bijeloj šumi jer ženskom intuicijom pronalazi upravo ono stablo koje je najbogatije sočnim modnim plodovima, neodoljivim Clox kutijama. Kolekcija Passion Fruit nije ništa drugo nego odraz nesputane, neovisne i neobične žene  i namijenjena je ženama koje uvijek odabiru krenuti skrivenim putem i posegnuti za zabranjenim voćem.

Mia Marić sa svojim Cloxicama

Kampanju se snimio Mladen Šarić, a ove cipelice možete kupiti u Clox online dućanu.


Slični članci: