Brojni poznati na predstavljanju "H&M Modern Essentials selected by David Beckham" linije

Vlaho Arbulić / Tatjana Dragović / Iva Šarić Leko / Ecija Ivusic

H&M prodavaonica na Cvjetnom trgu jučer je bila destinacija svih ljubitelja muške mode i zabave koji su uživali u ekskluzivnom pre – shopping eventu na kojem je predstavljena MODERN ESSENTIALS SELECTED BY DAVID BECKHAM kolekcija. Preko 100 uzvanika iz društvenog života uživalo je u opuštenoj shopping atmosferi, koktelima i odličnoj glazbi. Tom prigodom glazbenik Vlaho Arbulić, glumac Miran Kurspahić, nogometaš Jerko Leko i vaterpolist Andrija Bašić prvi su odjenuli komade iz nove MODERN ESSENTIALS SELECTED BY DAVID BECKHAM kolekcije.

Ekskluzivan pre – shopping okupio je brojna poznata lica među kojima: Tatjana Dragović, Iva Leko, Ecija Ivušić, Ogi Antunac, Tihana Harapin, Ines Preindl, Damir Kedžo, Mario Možnik, Sonja Kovač, Duško Modrinić i brojni drugi.

Stilska ikona David Beckham snimio je najnoviju H&M-ovu kampanju za proljeće 2016. pod nazivom Modern Essentials selected by David Beckham. Reklama je snimljena na ulicama Lisabona na kojima David shvaća da svi žele biti odjeveni kao on. Kampanja kreće 18. veljače na televiziji i u kinima, kao i online na hm.com.

David Beckham Modern Essentials by H&M

Kampanja je usredotočena na Davidovu ulogu stilske ikone milijunima muškaraca širom svijeta. U Davidovu slučaju radi se o miješanju tradicionalne muške mode sa svježim idejama koje unaprjeđuju modu. Komade koje nosi u filmu odabrao je sam David iz kolekcije Modern Essentials i savršen su primjer njegova bezvremenog stila. „Uvijek se sjajno zabavim snimajući kampanje za H&M. Zbilja razumiju moj stil i moj smisao za humor. Bilo je sjajno odjenuti elegantne komade kolekcije Modern Essentials i istodobno se dobro zabaviti“, kaže David Beckham.

H&M

Kampanja donosi najnovije iz kolekcije Modern Essentials selected by David Beckham. Svake sezone David odabire omiljene komade iz H&M-ove muške kolekcije Modern Essentials oblikujući garderobu od uobičajenih komada i novih klasika na koje se muškarci mogu osloniti cijele sezone. Nova kolekcija bit će dostupna u svim H&M-ovim trgovinama s muškom odjećom u dva navrata – 18. veljače i 10. ožujka – i online.


Slični članci: