Boudoir za drugu večer CAP-a

Druga večer Cro-a-portera zamišljena je kao humanitarno-modno događanje na kojem su se prikupljala sredstva za Unicef u suradnji s domaćim modnim dizajnerima koji su izradili lutkice koje su se prodavale po cijeni od 500 kuna. Uz ovu akciju, drugu večer održala se samo jedna modna revija i to po nekima ona najiščekivanija, slavljenička revija modnog dua Boudoir.
 
Ova prepoznatljiva modna marka iza koje se kriju sestre Martina Čičko Karapetrić i Morana Saračević vratila se na pistu zbog proslave 10 godina svojeg rada, pa su i svojevrsno iznenađenje ovog CAP-a. U sklopu Unicefove akcije dizajneri su imali zadatak osmisliti unikatne lutkice koje se mogu kupiti po cijeni od 500kn i upravo su ti dizajneri u Unicefovoj mini reviji sinoć prošetali pistom s po jednim svojim modelom.
 
Na pisti smo mogli vidjeti dizajnere koji svoje kolekcije predstavljaju na raznim modnih događanjima, a koji su se odazvali ovom humanitarnom projektu. Nejasno je ostalo zašto su na pistu izlazili modeli i dizajneri ako je naglasak bio na lutkama pa nam ostaje dojam kako bi možda bilo bolje da su manekenke nosile dizajnirane lutkice u rukama.
 
Na žalost ni druga večer Cro-a-portera nije naišla na potpunu podršku gledatelja, barem sto se popunjenosti tiče. Radi li se o tome da je cijena ulaznice bila 200kn što je ipak možda malo previše ili je riječ o produženom vikendu koji su svi iskoristili za hvatanje zadnjih zraka sunca, ne ulazimo, ali činjenica je da su mnoga mjesta nažalost ostala nepopunjena.
 
Objavljeno je kako je Unicef ovom humanitarnom akcijom prikupio oko 100.000 kn pa pretpostavljamo da su dobrim dijelom u tom iznosu sudjelovale kompanije koje se kupile lutkice.
Boudoir jesen/zima 2012/13
Što se tiče modnog dijela, najiščekivaniji događaj večeri bila je revija modnog dua Boudoir. Nakon dvije godine, sestre Martina i Morana vratile su se na pistu i ostavile nevjerojatan pečat ljepote.
 
Kolekcija imena „Rocking Baroque“ uvela nas je u jedan novi Versailles, moderniji, ali i romantičniji. Raskošne frizure, baš onakve kakve su jednom davno nosile dame na kraljevskim dvorima i vrlo jednostavan make up (gornji dio lica bijel, a donji netaknut) savršeno su se uklopili u kolekciju jer ako pogledamo u povijest i obratimo pozornost na opise i slike nekadašnjih dama vidjet ćemo da je tada bilo jako moderno da gospoda imaju što bljeđu put, čak i obojeno lice bijelim puderom jer je to bio neosporan dokaz aristokracije.

Odmah po izlazu prvog modela mogli smo naslutit da će to biti jedna tipična, bogata Boudoir kolekcija koja će zasigurno oduševiti mnoge ljubitelje romantike. Bogate haljine raznih boja poput crvene, zlatne, crne, bijele, roze, srebrne i dr. ukrašene raznim ornamentima u gornjem dijelu haljina oduševile su ljubitelje voluminoznog modnog kiča po kojima su sestre Boudoir već godinama poznate. Svaka haljina nudi mogućnost da žena u njoj zablista i ostane zapažena.
 
Dizajnerice tvrde da su iz baroka preuzele samo one elemente koji su njima zanimljivi te su ih interpretirale na svoj način. Inspirirale su ih podsuknje, volumen, ali i sama struktura haljine.

Kada se uz dobar make up i frizuru, ukupni styling, ali i glazbu zaokruži kolekcija onda ona jednostavno ne može dobiti loše kritike. Sestre su se vratile na pistu u punom sjaju, a mi im želimo još puno kolekcija s kojima će nas uvesti u neki drugi, romantični svijet.

Slični članci: