Sportski dizajn najpopularnijih limenki na svijetu

Coca Cola

Coca Cola, korporativni div i jedna od najpoznatijih marki na svijetu od kad znamo za sebe iznenađuje nas, zabavlja i veseli svojim kampanjama i pakovanjima. Tako je nedavno povodom Olimpijskih igara 2012. u Londonu gdje je globalni parter izdala novo pakiranje svojih proizvoda. Na vizualu je radila grupa umjetnika, prvo je „MWM graphics“ osmislio cijeli set različitih grafika koje onda dizajnerski studio „attik“ pretvorio u zaokruženi vizualni identitet koji je odaslan kreativnim agencijama diljem svijeta koje su vizual prilagodile svome tržištu i svojim trenutnim kampanja. Dizajneri kažu da je njihov zadatak bio pokazati detaljni umjetnički prikaz osnove partnerstva Coca Cole i Olimpijskih igara. Donosimo vam grafički uzorak od kojeg je sve krenulo i finalni proizvod, bočice i limenke najpopularnijeg gaziranog pića na svijetu.

No ne bi to bila Coca Cola da je to sve, naime dizajner Turner Duckworth dizajnirao je i posebno za američko tržište seriju limitiranih limenki i kutija za bočice. Ova serija namijenjena je potpori njihovim američkim sportašima koji će se natjecati na Olimpijskim igrama. Zanimljivo je što ova neće sve limenke izaći odjednom već će jedna po jedna izlaziti svaka dva tjedna kako bi se stvorio određen osjećaj sakupljanja ove limitirane serije. U našoj galeriji možete pogledati i cijelokupnu seriju ovog dizajna.


Slični članci: