Pametna vrećica čipsa koja zna jeste li pili alkohol

| Design |

Prema Nacionalnoj upravi za sigurnost prometa na cestama nakon Super Bowls 2015, godine čak je 45 ljudi poginulo na cestama, a razlog gotovo svake prometne nesreće bio je alkohol.


Kako bi spriječio vožnju u pijanom stanju, brend Tostitos stvorio je „Party Safe“ vrećicu u kojoj se nalazi alkoholni senzor koji otkriva bilo kakav trag alkohola u dahu. Prije puhanja u senzor, vrećica je crna, ako ste trijezni pokazat će zeleni znak, ali ako senzor otkrije alkohol, na vrećici se pojavi crveni znak upravljača i poruka „Nemojte piti i voziti“

Ove vrećice ne mogu detektirati točnu količinu alkohola u organizmu, jednostavno reagiraju na svaki trag alkohola.
Ovaj se tortilja  čips nažalost neće moći pronaći na policama trgovina, stvoren je kao dio marketinške kampanje koja promovira sigurnu vožnju. Vrećica je također opremljena tehnologijom (NFC) što znači da korisnici mogu samo dodirnuti vrećicu kako bi pozvali svoje Uber vozilo. Tostitos se u kampanji udružio s kreativnom agencijom Goodby Silverstein & Partners te MADD udrugom (Mothers Against Drunk Driving) kako bi osigurao Uber kupon od 10$ svima koji će imati Tostitos vrećicu. Svi oni kojima vrećica pokaže crveni znak upozorenja moći će utipkati zadnjih 5 znamenki s bar koda koji se nalazi na vrećici i tako se sigurno vratiti kući Uberom.
Iz kompanije poručuju kako im je cilj ukloniti 25 tisuća automobila koji bi se našli na cesti nakon Super Bowla, i smatraju kako bez obzira na slavlje ljudi trebaju biti odgovorni i tako omogućiti svima da se vrate svojim kućama živi i zdravi.