Muzej neuspjeha skup je zanimljivih ali neuspješnih inovacija

| Design |

Muzej neuspjeha nalazi se u Helsingborgu, gradu u Švicarskoj.

Mala galerija koja umjesto uspješnih umjetničkih djela ili dizajna koji je vrijedan divljenja prikazuje apsolutne katastrofe. Tamo su između ostalog nalaze Google Glasses i Twitter Peek, Bic olovka za „nju“, Harley- Davidson parfem i drugi proizvodi koji nisu doživjeli očekivani uspjeh. Iako opis ovog muzeja može zvučati depresivno, ovaj je muzej također spomenik inovaciji, i svim pogreškama i neuspjesima koje mogu doći s inovacijom.

Iz muzeja neuspjeha kažu kako postoji svrha stavljanja neuspjeha na postolje, prema kustosu muzeja Samuelu Westu, psihologu koji ima doktorat inovacija sa švedskog sveučilišta Lund neuspjeh je centralna komponenta da se uspostavi nova tehnologija. Zasićen nedostatkom razgovora o neuspjehu u inovacijama poručuje kako previše slavimo uspjeh, ali na račun demonizacije neuspjeha, a jedna od ključnih stavki neuspjeha jest činjenica da iz njega učimo. West je proveo više od godinu dana tražeći u bespućima interneta proizvode i usluge koji se mogu klasificirati kao neuspješne.

Važna uloga neuspjeha jest omogućivanje razigranosti i kreativnosti. Osjećati se ugodno s neuspjehom znači nemati strah od rizika. U inovacijama, kako bi ste napredovali, morate istraživati i eksperimentirati. To su dvije ključne aktivnosti koje ne moraju nužno dati pozitivne rezultate. Kustos muzej neuspjeha, nada se kako bi „obični“ ljudi mogli nešto naučiti iz muzeja: ako tehnološki divovi dožive neuspjeh i fijasko, možete i vi. Poanta muzeja je da svi, kako organizacije, tako i pojedinci uče iz neuspjeha.