Evo zašto se dizajneri interijera trebaju igrati s Lego kockama

Ne postoji ništa gore nego u polu mraku (ali i po danjem svjetlu) stati na malu Lego kockicu. Dobro, ima gorih stvari, ali ovo je među top 10 najneugodnijih, slažete se? Iako sada kao odrasli ljudi često psujemo zbog Lego kockica, ne biste vjerovali koliko dobroga nam one mogu učiniti kada je u pitanju dizajn interijera.

Budimo djeca opet za trenutak, spustimo se na pod i igrajmo se malo za promjenu. Lego brend kojeg je osmislio Ole Kirk Christiansen i započeo s izradom igračaka davne 1932. godine, nedavno je zamijenio Ferrari kao najmoćniji brend. Univerzalnost je možda jedan od razloga zašto je ovaj brend postao toliko popularan – svatko se može igrati, mladi i stari i u bilo kojem dijelu svijeta. Nema jezika ili etničke zapreke, a svijet to voli!

U našoj galeriji pogledajte zašto mislimo da bi  svaki dizajner interijera trebao prestati biti tako ozbiljan na trenutak i uzeti pauzu uz Lego!


Slični članci: