Kako reklame objektiviziraju žene i uvode seksizam kao faktor privlačnosti?

#WomenNotObjects

Objektivizacija žena stvar je koja postoji i u oglašavanju sendviča, no mnogi (i mnoge) je olako i veoma neozbiljno shvaćaju. „Smiješna je reklama“, „Ma to je samo šala“, „Samo služi kako bi privukla pažnju“, ali nije tako. Problem predstavljanja golog ženskog tijela i njegove ponižavajuće objektivizacije leži u kreiranju podsvjesne slike u glavama mlađih i starijih muškaraca, ali i žena, da je žena podčinjena, vrjednija zbog svog vanjskog izgleda i stvorena kako bi ugađala muškarcima i njegovim željama (za proizvodima). To je ono protiv čega se #WomenNotObjects projekt bori.

Emma Watson

U videu možete vidjeti nekoliko kolosalnih primjera seksističkog oglašavanja sa zajedljivim primjedbama žena koje su bile izložene njima. Od sendviča, parfema, modnih marki do post-it kompanija – žensko je podčinjeno tijelo (i um) prisutno  gotovo u svim granama oglašavanja.

Projekt potiče raspravu pomoću #WomenNotObjects hashtagova, stoga podijelite članak ili video i upozorite na ovaj glasan „nevidljivi“ problem. Ovdje nije riječ o feminizmu, ovdje je riječ o dostojanstvu. Jer ako VI ne upozorite na problem, tko će? Ako ne SAD, kad?

#WomenNotObjects

Slični članci: