Brojni poznati na izložbi Saše Šekoranje "Višeglasja"

Saša Šekoranja i Leonarda Boban

Jučer je u Zagrebu u Muzeju za umjetnost i obrt svečano otvorena izložba akademskog slikara, cvjećara, fotografa i scenografa Saše Šekoranje pod nazivom Višeglasja. U svečano otvorenje izložbe uveli su nas ravnatelj muzeja Miroslav Gašparović, Vesna Ledić , pomoćnica ravnatelja, Arijana Koprčina, kustosica izložbe i Saša Šekoranja,a izložbu je otvorila Vesna Kusin, zamjenica gradonačelnika. Ovu nadasve neobičnu izložbu među prvima su razgledala brojna imena društvenog života poput: Josipa Lisac, Tereza Kesovija, Mila Elegović, Barbara Kolar, Judita Franković, Leonarda Boban, Branka Krstulović, Mara Bratoš, Damir Markovina, Edvin Liverić, Nenad Korkut i brojni drugi, a izložba je otvorena do 26. siječnja 2014.

Saša Šekoranja i Josipa Lisac
Saša Šekoranja i Josipa Lisac

Radi se o samostalnoj autorskoj izložbi koja će obuhvatiti instalacije u njegovom omiljenom nekonvencionalnom mediju izražavanja - u oblikovanju cvijećem i biljem upotpunjenom autorskim intervencijama te osmišljenim u prostorima imaginarnih muzejskih izloga. Iako je riječ o autoru koji svoj umjetnički izraz pronalazi u nizu medija, od temeljnog slikarstva i crteža do scenografija i postava izložbi, ovom prilikom Saša Šekoranja će se ograničiti na crteže i instalacije izvedene u prolaznom, organskom materijalu, izazovnom i ujedno neuobičajenom u suvremenoj umjetničkoj praksi. Izložba je posvećena slavljenju cvijeća, rad s biljem nadovezuje se na crteže i slike, čime nastaju upečatljive prostorne kompozicije inspirirane ljubavlju i bliskošću. No autorsko polazište leži i u ciklusu organskog, u razvoju, propadanju i prolaznosti bilja, iskazano stalnim vraćanjem motivima herbarija i staklenika kao trajnih tema. 

Branka Krstulović
Branka Krstulović

Saša Šekoranja svojim instalacijama cvijećem i biljem otvara nove aspekte oblikovanja vegetabilnim medijem, stavljajući ga autorskom interpretacijom u kontekst suvremene umjetničke produkcije u kojoj bilje postaje sve češćim medijem izražavanja. Time se zatvara ciklus od obrta do umjetnosti; koncept započet izlaganjem u izlogu Sašine cvjećarnice-galerije prenesen je u veliko mjerilo muzejskog okvira maštovitim instalacijama s elementima iz prirode, posvećenima ljubavi prema cvijeću, bilju i igri stvaranja. 


Slični članci: