Vježbajte poput modela: Predstavljamo vam K-Fit Modelfit by Kristina!

Vježbajte poput modela: Predstavljamo vam K-Fit Modelfit by Kristina!
K-Fit Modelfit by Kristina

Sjećate li se one reklame za kekse koja se često vrtjela na TV-u? "Na dijeti sam od ponedjeljka" rečenica je koju od tada čujemo sve češće jer nam se svima uvukla pod kožu. Većina ljudi ima potrebu velike životne promijene raditi s početkom nečega - bilo tjedna, mjeseca ili godine, pa ponedjeljak zvuči kao sasvim dobra polazišna točka. No to bi bilo odlično kada bi se toga i pridržavali. Odmah nakon ponedjeljka najčešće dolazi sljedeća izlika, a to je ona da nemate vremena ili pak novaca za trošenje na teretanu.

Što biste rekli da vam kažemo kako od danas možete vježbati u toplini vašeg doma, ispred svoga laptopa i samo uz pomoć namještaja u sobi u kojoj se nalazite? K-Fit Modelfit by Kristina novi je fitness program kojega je izradila manekenka i pilates instruktorica Kristina Jelić. Višegodišnje iskustvo u fitnessu i upoznavanje sa svojim tijelom Kristini je omogućilo slaganje savršenog fitness programa koji će osigurano pokazati izvrsne rezultate. Međutim, Kristina nije samo vaš virtualni trener, već vas i konstantno motivira i sugerira vam prehranu - i to sve po cijeni puno manjoj od mjesečne članarine za teretanu! Saznajte detalje u nastavku.

Kad si se krenula baviti fitnessom?

S 13 godina sam istovremeno uplovila u pubertet i modni svijet što me potaknulo osluškivati svoje tijelo, isprobavati razne fitness programe i planove prehrane, te zamjećivati promjene nakon istih. Kako bih stala u kalup „90-60-90“ morala sam prestati s odbojkom. U potrazi za sportom koji će tonirati i izdužiti moje misice, odlučila sam se za pilates. Pohađala sam lekcije pilatesa redovno i primijetila da mi tijelo na tu vrstu vježbi pozitivno reagira i da se oblikuje u smjeru u kojem sam i htjela. Podučavala me osoba nevjerojatne energije i upijala sam svaki njen trening. Zanimala sam se za "korijene" pilatesa, a trenerica koja je u meni prepoznala trenerski potencijal proslijedila mi je knjige Josepha Pilatesa, priručnike o fitnessu te vođenju treninga. Kada sam malo "odrasla" pohađala sam i privatne lekcije kod iste instruktorice. Nakon 2 godine svakodnevnog treninga i "hrpice" pročitanih priručnika dobila sam priliku samostalno voditi grupe i zastupati pilates. Sve u svemu, već sam se s 13 godina zarazila pilatesom i sportskim načinom života tako da i sada, 8 godina kasnije, u najgorem slučaju ne prođe vise od 3 dana bez treninga.

Vježbajte poput modela: Predstavljamo vam K-Fit Modelfit by Kristina!
K-Fit Modelfit by Kristina

Kako je došlo do ideje razvijanja vlastitih treninga?

Otkako sam se počela baviti pilatesom i voditi zdrav i sportski način života, razmišljala sam o tome da i dalje vodim fitness grupe. Međutim sa selidbom u Švicarsku nakupila se nekolicina obaveza koje mi nisu dopustile dublje razviti tu ideju. Morala sam se "dokazivati novoj državi", intenzivnije učiti jezik, polagati razne ispite i prelaziti trnovite putove kako bih mogla krenuti na fakultet i ostvariti svoj djevojački san, postati učiteljica. Krenula sam tu na fitness, ambiciozno isprobavala razne treninge i sprave za vježbanje... i tako složila svoj tjedni plan/program koji je obuhvaćao i cardio trening (nešto tipa shadow boxing) i treninge za toniranje mišića. Druge treninge sam izostavljala jer se jednostavno nisu uklapali u moj koncept. Kroz duže vrijeme sam pratila kako djevojke bez iskustva kreču u "fitness svijet" i postižu neželjene rezultate, dobivaju masu i nepravilno istrenirano tijelo (jaka ramena, slabe noge/ jake noge, slabe ruke/, prejake noge i prejake ruke, trbuh izostavljen ili trbuh istreniran ali druge zone problematične, zakržljala leđa, naslage na struku/bokovima itd.). Htjela sam sa svojim iskustvom omogućiti i drugima da postanu najbolja verzija sebe.

Kako to da si odabrala baš online platformu za širenje treninga?

Iz osobnog nedostatka vremena i nemogućnosti uvijek u isto vrijeme otići na fitness gdje sam se pretplatila i zbog čestih kraćih putovanja došla sam na ideju pokrenuti nešto učinkovito, a praktično i dostupno svima u svako vrijeme na svakom mjestu. A koja je bolja platforma za to od Interneta? U današnje vrijeme i ptičice na grani surfaju netom i sve im je dostupno u par klikova. Bilo da sam kod kuće u dnevnom boravku, kod prijateljice, u hotelskoj sobi, na plaži, u fitness dvorani, na jednom ili drugom kraju svijeta i želim trenirati čim se probudim, prije posla, poslije posla, preko ručka, prije spavanja, usred noći, jednom, triput ili pet puta dnevno... ulogiram se u svoj korisnički račun, kliknem na željeni trening i već mi s ekrana budna i raspoložena trenerica širi motivaciju i vodi trening. Između pete i šeste vježbe bas moram popiti tabletu, ili obaviti važan poziv - kliknem na pauzu, obavim što moram, i nastavljam s treningom bez da sam ijednu vježbu propustila.

Vježbajte poput modela: Predstavljamo vam K-Fit Modelfit by Kristina!
K-Fit Modelfit by Kristina

Koje su prednosti tvog programa i sto točno klijent dobije za svoju mjesečnu "članarinu"?

Mjesečni online trening program K-Fit Modelfit by Kristina nudi online treninge u punoj dužini, recepte te razne informacije o fitnessu, prehrani i motivaciji. Pretplaćeni klijent trenira u udobnosti svoje kuće (ne sprema se, ne vozi); ne mora dodatno investirati u opremu (trenira u bilo čemu); trenira u bilo koje doba dana i bilo gdje; prati treninge s laptopa, TV-a, iPad-a, mobitela; trenira ciljano i učinkovito dvadesetak minuta dnevno... U jednom mjesečnom paketu nalazi se 22 videa (4 tjedna x 5 videa + 2 koja se rade svaki dan prije i poslije treninga: WARM UP i COOL DOWN video). Subotom je ambicioznima dostupan CHALLENGE, a onima kojima je dovoljno 5 treninga tjedno subota znači odmor. Nedjeljom provodimo takozvani cheatday, dan u tjednu kada jedemo sve "zabranjeno" što smo htjeli pojesti taj tjedan. Bez obzira kojeg datuma u mjesecu osoba uplati iznos za jedan mjesečni online trening program, isti će joj biti dostupan točno mjesec dana od datuma uplate. Novi K-Fit Modelfit by Kristina mjesečni online trening program bit će objavljivan uvijek 1. u mjesecu. Uz videe, recepte i ostale korisne informacije o tjelovježbi i motivaciji, pretplaćena osoba dobiva i formular "Ovo sam ja" u kojeg prvoga dana programa (T1D1) treba unijeti kilažu i mjere, te napraviti sliku svog tijela kako bi što vjerodostojnije pratila rezultate i radila na njoj problematičnim zonama.

Što se tiče prehrane, kod recepata velikih svjetskih kuhara ili „zvijezda“ osobno me oduvijek smetalo to što bih teško uspijevala nabaviti sve namirnice koje bi mi bile potrebne u pripravi njihovih jela. Zato uz program pripremim 5 recepta s lako nabavljivim namirnicama, ne da klijent svaki tjedan jede tih istih 5, nego da dobije sliku moje prehrane i prema njoj možda izbaci neke „loše navike“ iz svoje prehrane. Moj cilj nije predati strogo propisanu dijetu kako bih bila sigurna da će klijent na kraju mjeseca postići nevjerojatne rezultate odnosno vidjeti enormne promjene… jer jedna dijeta NE MOŽE odgovarati svakom pojedincu. Sjećam se da sam u sredini puberteta, kada još nisam u potpunosti mogla upravljati svojim tijelom, osobno probala jednu "strogo propisanu dijetu", koju sam već nakon prvih dana otpisala. Jaja i dvije voćke za doručak, a za ručak dvopek i zeleni čaj?! Za mene nezamislivo. Ujutro kada zapravo uopće nemam apetit da jedem nešto teško – jaja i voćke, a ručak, kada želim unijeti dovoljno energije za do kraja dana, trebam preživjeti uz dvopek i čaj. Moj cilj je da klijent nauči koje namirnice se jedu u koje doba dana; da počne osluškivati svoj metabolizam i u konačnici da može kontrolirati svoje tijelo.

Vježbajte poput modela: Predstavljamo vam K-Fit Modelfit by Kristina!
K-Fit Modelfit by Kristina

Koje fitness greške ljudi najčešće rade?

Ljudi sami sebe ograničavaju. Prestaju s vježbom ili treningom čim su se malo zacrvenili ili oznojili misleći da su napravili dovoljno i nadajući se da su potrošili ono što su danas unijeli hranom. Ako sjediš na biciklu u teretani i uspijevaš se koncentrirati na čitanje knjige sa slovima od 2 milimetra, ne radiš dovoljno jako. Pri tjelovježbi je važno koncentrirati se na ono što radiš i shvatiti da vježba postaje najučinkovitija onda kada mi poželimo prestati. Nadalje, neki rade uporno i isključivo cardio trening misleći da trebaju samo istopiti masne naslage i pritom zapostavljaju izdržajne vježbe. Unose pogrešnu hranu ili si previše uskraćuju i time crpe tijelo, a tijekom ili nakon treninga pojedu energetsku pločicu od 400-500 kcal i onda se čude što kilaža ne spada.

Nudi li K-fit i treninge specijalizirane za pojedine dijelove tijela? Misliš li da to uopće ima smisla?

Za sagorijevanje masnoća, uz cardio trening, važno je raditi treninge snage za ciljane dijelove tijela. Kilogram mišića je jednako težak kao kilogram sala, ali se oni razlikuju u "volumenu". To znači da kada stavite dvije kile mišića i dvije kile sala jedno pored drugog vidite jasnu razliku - salo zauzima više "mjesta" nego mišić. Treningom snage i većim brojem ponavljanja ciljane vježbe "tjeramo" mišić da za energiju koristi masne naslage, dakle reducira volumen sala. Jedan tjedan K-Fit mjesečnog online trening programa obuhvaća vježbe za cijelo tijelo, no trenira ih raspoređeno. Tako ćemo najčešće ponedjeljkom raditi cardio trening, a tijekom ostala 4 dana koncentrirati se na ciljane problematične zone (ruke/ramena/leđa, trbuh/struk, stražnjica/bokovi). Prije svakog treninga obavezno je odraditi WARM UP, a nakon svakog treninga COOL DOWN video.

Vježbajte poput modela: Predstavljamo vam K-Fit Modelfit by Kristina!
K-Fit Modelfit by Kristina

Imaš li kakve planove za budućnost vezane za svoj program?

Moj trenutni cilj je snimiti svaki K-Fit mjesečni online trening program osim na hrvatskom i na njemačkom i engleskom jeziku. Također radim na proširenju ponude recepata. Želim uskoro omogućiti po jedan prilagođeni prijedlog obroka za svaki dan, te ih grupirati u one za vegetarijance, u one s naglaskom na meso i slično. U današnje vrijeme kada sve mora ići brzo i jednostavno želim ponuditi zdrav obrok s lako nabavljivim namirnicama za čiju pripremu nećete potrošiti duže od pola sata u kuhinji. Iako je u mom programu naglasak na trening kod kuće, želim pružiti ljepši pogled na ekran - snimati širom lijepe Švicarske, što zahtijeva više angažiranosti jer ne smijem snimati i prodavati svoj proizvod s nečijeg privatnog posjeda. Moj zadnji cilj bi bio uskoro i vizualizirati ljudima rezultate svog programa.

Brine li vas činjenica da su vježbe složene za pet, tj. šest dana tjedno, možete ih vježbati i svaka dva ili tri dana na način da spojite dva dana vježbe u jedan trening, a za prijavu na K-Fit Modelfit by Kristina idete ovdje. Ovaj tip vježbanja je u svijetu već široko prihvaćen, a Kristina je prva koja nudi vježbanje uz laptop s instrukcijama i prehranom na hrvatskom jeziku za cijenu od 59,90 kuna mjesečno. Više nemate izliku za ne vježbanje!

K-Fit Modelfit by Kristina

Slični članci: