Britanski high street magnat Topshop će u svom dućanu na Oxford Circusu u Londonu pustiti 5 sretnika da dožive 3D doživljaj revije iz prvog reda, no to je samo jedna u nizu stavka koja će reviju Topshop Uniquea pretvoriti u sasvim novo virtualno iskustvo.
Ove sezone na London Fashion Weeku pretvorili su svoju reviji u virtualno čudo povezano s društvenim mrežama koje omogućuje da svi koji gledaju revije preko Interneta postanu i njeni instantni kupci! Na njihovoj stranici će se tijekom realnog vremena revije već moći kupiti predstavljeni komadi; Idu toliko daleko da istog trena možete naručiti suknju u kojoj manekenka upravo pozira na kraju piste!
No da se vratimo na 3D iskustvo prvog reda; Topshop fanovi će se putem društvenih mreža natjecati za svoje sjedalo u prvom redu, koje se nalazi u izlogu njihovog dućana. Morat će prijaviti fotku svog najbolje outfita za tjedan mode i oni najstylish će osvojiti ulaznicu.
Osim toga nude i iscrpan backstage video (također uživo), backstage fotke se postaju na Twitter, zanimljivi modeli i gosti su snimani i fotkani za njihov službeni Instagram, a reviju ćete moći gledati doslovno sa svih strana jer kamere nude pogled od 360 stupnjeva.
Podsjećamo da su već i Prada, Christian Dior i mnogi drugi imali prijenos uživo, a i Burberry Prorsum koji je 2010. dao u 5 različitih svjetskih gradova prijenos svoje revije u 3D-u. Međutim, ovo je prva takva virtualna revija na svijetu i ne sumnjamo velik uspjeh.
Topshop si je ove godine osigurao ultimativnu pomamu.