Sexy do ljeta: Vježbe s utezima

Sexy do ljeta: Vježbe s utezima
Trčanje na traci

Danas smo odradili trening uz našeg trenera Sašu, a kasnije i uz trenera Tomislava. Ovaj petak službeno završavamo s prvim mjesecom vježbanja unutar rubrike "Sexy do ljeta" i ulazimo u drugi, ujedno i zadnji mjesec vježbanja.

Vježbanje smo počeli brzim hodanjem na traci s uzbrdicom u trajanju od 10 minuta, a onda smo se prebacili na sprave. Na spravi za leđa i ramena povlačili smo uteg tako da ruke okomito spuštamo do ravnine prsa, a laktovi su uvijek ravni (okomito). Tu vježbu radili smo četiri puta po 15 ponavljanja. Zatim smo na spravi za noge i stražnjicu nogama dizali utege od 20 kg tako da is savijamo u koljenima i spuštamo noge sve do stražnjice; Ponovno, ovu vježbu smo radili 4 puta u 15 ponavljanja.

Sexy do ljeta: Vježbe s utezima
Vježba za noge i stražnjicu

Onda smo se penjali naizmjenično lijevom i desnom nogom na kutiju i istom nogom spuštali no pritom radili drugačije vježbe za ruke s malim utezima. Prvo smo se penjali s lijevom nogom i ravno širili ruke s utezima od 2 kg i spuštali se na tlo. U drugoj seriji radili smo s desnom nogom i pri penjanju utege dizali u zrak tako da ruke savinemo u laktovima i utege približimo sve do prsa, te se spuštamo ponovno na tlo. Ovu vježbu smo radili dvaput s lijevom i dvaput s desnom nogom s ponavljanjem od 15 puta.

Sexy do ljeta: Vježbe s utezima
Vježba za prsa

Nakon toga smo radili vježbe za trbuh, prsa te noge i stražnjicu. Na strunjači smo radili trbušnjake, a pritom smo malu pilates loptu stiskali između koljena. Nakon toga smo radili čučnjeve uz pomoć utega, a onda smo ležeći na klupici radili vježbe s malim utezima od 3 kg, tako što smo širili ruke i spuštali ramena tako da nam utezi budu otprilike u ravnini s grudima, a onda ih opet dižemo okomito iznad sebe.

Kraj je bio rezerviran za 20 minuta brzog hodanja po uzbrdici. Čitamo se u petak!

Sexy do ljeta: Vježbe s utezima
Trbušnjaci

Slični članci: