Sexy do ljeta: Trbušnjaci za sexy trbuh

Sexy do ljeta: Trbušnjaci za sexy trbuh
Odradili smo još jedan trening u First Fitness & Squash Toweru!

Danas smo trening "Sexy do ljeta" u teretani First Fitness & Squash Towera odradili s trenerom Goranom s kojim smo odradili puno trbušnjaka. No krenimo redom!

Sexy do ljeta: Trbušnjaci za sexy trbuh
Trbušnjaci

Početak je kao i uvijek bio rezerviran za brzo hodanje po traci s uzbrdicom u trajanju od 15 minuta. Zatim smo se prebacili na strunjače i odradili tri serije vježbi na podu. Prvo smo radili trbušnjake, tri puta po 12 ponavljanja, a onda bočne trbušnjake tako da smo zgrčeni dodirivali naizmjenično pete, tri puta po 24 ponavljanja.

Sexy do ljeta: Trbušnjaci za sexy trbuh
Vježba za leđa

Zadnja u nizu je bila vježba za leđa koju smo radili tako da smo ležeći na trbuhu usporeno dizali samo gornji dio tijela, pritom gledajući u pod. Ovu vježbu smo radili triput po 12 ponavljanja.

Sexy do ljeta: Trbušnjaci za sexy trbuh
Čučnjevi s utezima

Zatim smo radili seriju vježbi s pomagalima poput klupica, malih utega od 2 kile te pilates lopte. Kružna vježba se sastojala od vježbi za ramena i leđa, stražnjicu i noge. Prvo smo na spravi povlačili uteg prema sebi, otprilike kao da veslamo

Sexy do ljeta: Trbušnjaci za sexy trbuh
Vježba za leđa

Onda smo radili čučnjeve s bučicama uz pomoć klupica, pa vježbu za leđa pomoću pilates lopte. Nju smo radili tako da stavimo stopala na loptu i dižemo stražnjicu i noge i pritom balansiramo na lopti. 

Sexy do ljeta: Trbušnjaci za sexy trbuh
Vježba za leđa i ramena

Ovu seriju radili smo 4 puta, svaku vježbu po 30 sekundi i s 15 sekundi vremena za promjenu vježbe, a nakon kraja druge i četvrte serije, odradili smo po 20 trbušnjaka tako da su nam noge na klupici i rukama moramo dodirnuti klupicu pri dizanju.

Sexy do ljeta: Trbušnjaci za sexy trbuh
Trbušnjaci

Sljedeća serija vježbi sastojala se od vježbi za bedra, leđa i natkoljenice, a radili smo ih pomoću sprava koje smo dosad već koristili. 

Sexy do ljeta: Trbušnjaci za sexy trbuh
Vježba za leđa

Prvo smo radili triput po 15 spuštanja na spravi za leđa, zatim triput po 20 guranja utega nogama prema sebi na spravi za bedra, a onda i triput po 20 dizanja utega za jačanje natkoljenice.

Sexy do ljeta: Trbušnjaci za sexy trbuh
Vježba za natkoljenice

Kraj je bio rezerviran za brzo hodanje na traci s postepenim dizanjem uzbrdice sve do 8. Ponovno se čitamo u ponedjeljak kada trening radimo s našim trenerom Sašom!

Sexy do ljeta: Trbušnjaci za sexy trbuh
Vježba za bedra

Slični članci: