Raspored savršeno zdrave dnevne rutine

Hrana

Pojam zdravog načina života koristi se prilično jednostavnim sustavom: jedite povrće, inkorporirajte aktivnosti u svoj dan i razmazite se u umjerenim količinama. No, suvremeni koncept zdravog načina života sve je nego jednostavan. Zahvaljujući hirovitim dijetama, popularnim super namirnicama i kultu treninga, doista može biti teško razlučiti činjenice od hira.

Odvojili smo prolazne trendove od istine i stvorili savršeno zdravu dnevnu rutinu po satima. Oslanjajući se na znanost i studije, predstavljamo prehranu i vježbe za optimalan gubitak težine.
Slijedite ovaj dnevnu rutinu i budite zdravija osoba u 24 sata.

07:15

Započnite dan s proteinima. Istraživači na Sveučilištu Purdue otkrili su da doručak s puno proteina čini sve da se osjećate sitima duže te je manje vjerojatno da ćete se prejesti.

07:45

Krenite u teretanu i usredotočite se na polagano spuštanje utega. Istraživanje s Wayne State Universityja dokazalo je da usporavanje vježbe (dodatne tri sekunde) tijekom treninga otpora može potaknuti vaš metabolizam nareda tri dana.

09:00

Popijte čašu mlijeka jer mliječni proizvodi bogati kalcijem mogu poboljšati mršavljenje.

11:00

Odlučite se na brzo hodanje. Mršavih ljudi hodaju u prosjeku 5 i pol kilometara više od pretilih ljudi.

13:00

Jedite obrok koji je pun magnezija kao što su špinat salata, riba s roštilja i narezani bademi. Magnezij je mineral koji vrlo aktivno potiče metabolizam.

16:00

Pijte zeleni čaj. Istraživanje objavljeno u časopisu Journal of Nutrition dokazalo je da katehin u zelenom čaju smanjuje tjelesnu masnoću.

19:00

Jedite začinjenu hranu za večeru. Ljuta hrana vam pomaže sagorjeti masti i kalorije.

22:30

Stvorite mirno okruženje bez tehnologije kako biste mogli dobro spavati. Gubitak sna može utjecati na hormone koji reguliraju apetit zbog čega ćete se osjećati gladnijima.


Slični članci: