Ovo je najbolja vježba za BRZO učvršćivanje guze!

Kako do čvršće guze, vječno je pitanje?
Kako do čvršće guze, vječno je pitanje?

 Čvrstu guzu bi se trebalo nositi poput medalje. Jedini problem je u tome što je ponekad učvrstiti tijelo, a pogotovo stražnjicu, lakše reći nego napraviti. Čučnjevi i iskoraci nisu najzabavnije vježbe na cijelom svijetu, što je razlog zašto smo se bacili u potragu za vježbom koja daje brze rezultate bez monotonih pokreta poput onih koje radimo čučnjevima...

Pronašli smo vježbu koju obožavaju svi fitness stručnjaci jer pogađa nekoliko različitih mišićnih skupina istovremeno te se može izvesti na nekoliko različitih načina - takozvani, most! Ne samo da pogađa mišiće stražnjice već ojačava i tetive, unutrašnji dio bedara te jača trbuh. Još je efektivnija ako noge podignete na neki objekt poput primjerice kreveta, stolca, sofe, itd. 

Prva varijacija vježbe mosta je vrlo jednostavna - sve što trebate jest postaviti stopala, u širini kukova, na bilo kakav povišeni predmet koji imate pri ruci. Poza bi trebala izgledati slično ovoj u videu: 

Buttocks workout for women and men: glute bridge on a stepper

Pazite da su pulsevi nježni i kontrolirani, te da ih izvodite mišićima stražnjice. Nemojte se savijati prejako jer ne želite ozlijediti leđa, te neka vam trbuh bude uvučen, a bedra postavljena paralelno. Također predlažemo da izdahnete kada podižete stražnjicu i da ju svakog puta malo stisnete. 

Još jedna varijacija koja nam se jako sviđa je postavljanje peta blizu tako da su u V-poziciji. Na taj način ćete dodatno aktivirati mišiće unutarnjeg dijela bedara i stražnjice. 

1-legged foot elevated glute bridge

Slični članci: