Namirnice koje vam dugoročno pomažu pri mršavljenju

Deklaracije koje upućuju na to da je riječ o nemasnim ili niskokaloričnim namirnicama mogu stvoriti mnogo konfuzije, pogotovo kada se pitamo: "Što je uopće zdravo?" Istraživanja pokazuju da zbog nemasnih umaka za salatu vaše tijelo apsorbira manje hranjivih tvari, a dijetalni sokovi povezani su s debljanjem - sve nam to dokazuje da moramo namirnice promatrati i izvan deklaracija.

Kako biste zdravo živjeli i izgubili višak kilograma, važno je napuniti kuhinju s nutritivno bogatim namirnicama koje nisu obrađene i koje će održati vaše tijelo vitalnim tijekom dana. Donosimo vam 3 najbolja izbora:

Lanene sjemenke

Lanene sjemenke pomažu kod mršavljenja jer se vežu se višak hormona (koji su čest sudionik debljanje). Također smanjuju želju za hranom i povećavaju osjećaj sitosti pomoću velike količine vlakana. Ove sjemenke optimiziraju zdrave crijevne bakterije, poboljšavaju rad samih crijeva te su bogat izvor više od 20 masnih kiselina i dobar izvor alfa-lipoičnih kiselina koje pomažu smanjiti upalu.

Jabučni ocat

Jabučni ocat odlično je sredstvo za gubitak težine i kontrolu apetita, a dokazi pokazuju da je odličan zbog glikemijskih učinaka kao što je smanjenje razine šećera u krvi nakon obroka. Pomaže i pri uspostavljanju ravnoteže u crijevnoj mikroflori jer pomoću živih bakterija gradi dobre bakterije savršene za oblogu u probavnom sustavu.

Jaja

Omlet je savršeno jelo za mršavljenje. Svako jaje ima više od 7 grama proteina pa omlet savršeno jelo koje sadrži od 14 do 21 grama proteina, ovisno o tome koliko jaja koje koristite, plus značajne količine vitamina B12, biotina i kolina te do 400 mg zdravih omega-3 masti. 


Slični članci: