Myspace se vraća u velikom stilu!

| Tech |

Nekadašnji gigant među društvenim mrežama, Myspace, vraća se s malom promjenom u imenu (veliko slovo S zamijenjeno je malim), novim izgledom, društvenim radiom, aplikacijom za iPhone te skupom marketinškom kampanjom. Nekada je ova društvena mreža bila poznata po neraspoređenosti blještećih prozora i animiranih sličica. To je korisnike okrenulo ka mnogo jednostavnijem Facebooku i nova era društvenih mreža je počela. Ove godine, Myspace je potpuno drugačija mreža od prijašnje. Pokrenut je prvenstveno kao glazbena društvena mreža, a sadrži veće i preglednije fotografije te mnogo manje blještavila i animacija.

This is Myspace

Mreža ipak ne može pobjeći od svoje prošlosti, te nova verzija aplikacije za iPhone dolazi s "ugrađenom" aplikacijom za izradu GIF animacija. "Naši korisnici su nas primorali na to", rekao je glavni izvršni direktor Tim Vanderhook. Novi Myspace prvi put je javno prikazan u studenom prošle godine, nakon što ga je Vanderhookova kompanija Specific Media kupila u 2011. godini. Beta verzija je izašla početkom ove godine, s jakim naglaskom na glazbu i glazbenike, kao i dizajnere, filmaše i druge kreativce. Nova aplikacija za iPhone sadrži i nešto čime se Myspace nada da će vratiti milijune korisnika, društveni radio, a obećavaju da će to biti "privatna radiostanica za korisnike, ispunjena glazbom koju vole".

"Mislim da imamo veću i bolju ideju od Applea s iTunes radiom. Mi svima na svijetu nudimo njihovu vlastitu stanicu. Ispitujemo korisnike kako bismo im napravili nove stanice. Apple tome prilazi algoritamski, što je već viđeno", rekao je Vanderhook. Myspaceova promjena omogućava glazbenicima da uređuju i biraju pjesme za svoje fanove, a uloženo je 20 milijuna dolara u marketinšku kampanju kako bi ljudi bili obaviješteni o promjenama u ovoj mreži.