Koliko su efikasni dodatci prehrani prije vježbanja?

Instgaram / @pilates_sara

Dokazani zalogajčići prije vježbanja do sada su bili banane, jabuke i maslac od kikirikija, ali sada svi iznenada govore o dodatcima prehrani prije vježbanja koje bi trebali uzeti kako bi znatno povećali efikasnost našeg treninga.

Što su zapravo dodatci prehrani prije vježbanja i koja je njihova učinkovitost jedno je od glavnih pitanja u zadnje vrijeme kada je riječ o fitnessu.
Najčešće je riječ o napitcima s okusima limuna, bobičastog voća ili vanilije. Većina njih sadrži vitamin B, kofein i aminokiseline odnosno proteine. Uz ove sastojke tijelo dobiva veću snagu što znači da se trening znatno olakšava, a performanse su povećane. Međutim prije treninga možete napraviti i pića od prirodnih hranjivih tvari kao zdravu alternativu i dodatak redovitoj prehrani na fitness režimu.

Instgaram / @inspiredbynick

1. Kofein
Kofein je jedan od prirodnih pojačivača snage koje pronalazimo u suplementima prije treninga. Jednostavno popijte šalicu kave oko 30 minuta prije treninga. Dokazano ćete brže izgubiti na težini jer kofein pomaže mišićima u sagorijevanju masnoće. Uz pravilnu opskrbu kofeinom, vaša energija će duže potrajati, a samim time ćete trening odraditi na bolji i efikasniji način.

2. Cikla
Cikla je superhrana i pravi multitalent koji će vam pomoći u gubitku kilograma. Sok od cikle povećava performanse za 24% i potiče regeneraciju mišića antioksidansima, željezom i vitaminom B koji se otpušta kroz duži vremenski period. 


Slični članci: