H&M lansira luksuznu liniju "&Other Stories"

Nova H&M luksuzna linija &Other Stories
&Other Stories, nova luksuzna, skuplja linija iz H&M-a

Već se neko vrijeme šuška kako će H&M lansirati novu, luksuzniju i skuplju liniju bolje kvalitete, a danas je iz ove kompanije konačno stigla i službena potvrda. Kao što se i sumnjalo, nova će se linija zvati „&Other Stories“, a njeno lansiranje u odabranim europskim zemljama planira se za proljeće sljedeće, 2013. godine.

Koncept ove nove luksuzne H&M linije nam se čini poprilično zanimljiv. Kako izjavljuju iz ovog modnog high-street lanca njihova nova marka biti će isključivo za žene i nuditi će širok izbor cipela, torbi, modnih dodataka, beauty proizvoda te ready-to-wear odjeće, a sve kako bi ljepši spol konačno mogao bolje izraziti svoj individualizirani stil.

Iz H&M-a dodaju kako danas svaka žena koja voli modu stvara svoj vlastiti stil, nosi stvari koje joj odgovaraju i odražavaju njenu osobnost, a upravu su modni dodatci oni koji pomažu to ostvariti. Oni vjeruju kako su cipele, torbe, nakit, donje rublje i razni beauty proizvodi ključni za svaki look i da su jednako važni kao i odjeća. Čini nam se kako je kolekcija Anne dello Russo koja se s nestrpljenjem očekuje, a koja slavi modne dodatke prva u ovom nizu onih koje upravo na njih stavljaju najveći naglasak.

H&M je osim izjave, pustio i fotografiju ploče koja pokazuje inspiraciju njihove "&Other Stories" marke, a koja je kombinacija umjetnosti, arhitekture i vintage fotografija, što nam se jako sviđa, a predstavlja i smjer našeg portala.

“Naše kolekcije su osmišljene oko raznih inspirativnih modnih priča i kreću se sve od muških krojeva do klasičnog ženskog šika i pružaju bezbroj mogućih modnih odabira. Ovu liniju će krasiti pažljivo odabrani materijali koji će biti vrlo važan sastojak svakog komada. "& Other Stories" želi isporučiti svojim kupcima odjeću koja će trajati vječno i koja će postati klasik u vašem ormaru i to po prihvatljivim cijenama.“ Naglašavaju kako će cijene biti više od klasične H&M odjeće, ali će i dalje biti vrlo dostupne. Čini nam se kako H&M više ne želi biti samo „fast fashion“ lanac čija se moda definira kao ona koja traje od 10 do maksimalno 15 pranja već kao što su rekli želi postati klasik u vašem ormaru.

Mi se jako radujemo ovoj liniji i vrlo smo uzbuđeni zbog nje. Nadamo se da će se prodavati i u Hrvatskoj. Ako nećemo biti te sreće, biti će dostupna i online.


Slični članci: