Chanelova revija u supermarketu

Chanelova revija u supermarketu

Karl Lagerfeld  još je jednom pokazao koliko kreativnosti i inovativnosti  ima kad je riječ o scenografiji za modnu pistu na Pariškom tjednu mode. Zaista, samo Karl može „natjerati“ dive poput Care Delavigne i Rihanne da odjevene od glave do pete u haute coutureu šopingiraju u ogromnom Chanel supermarketu koji je  specijalno izrađen u Grand Palaisu za potrebe scenografije. To je bila njegova vizija predstavljanja nove kolekcije za jesen/zimu 2014.

Set modne piste je zamišljen kao tipični supermarket, ali na policama ove trgovine našli su se proizvodi s oznakom Chanela.  Kao i na drugm revijama, modeli su  izišli, ali umjesto uobičajene i ukočene šetnje po pisti, modeli su imali zadatak šetati po supermarketu i razgledavati proizvode te ih stavljati u kolica i košarice. Sam Karl je izjavio kako je šoping centar zapravo logičan izbor za održavanje revije jer je time htio poručiti kako i kad odlazite u kupnju možete odjenuti Chanel i izgledati senzacionalno. Dodao je da je šopingiranje u 21. stoljeću postala takva svakodnevna aktivnost da ju obavlja sama i Kate Middleton i da je pop art 21. stoljeća nositi luksuz neopterećeno kao da idete u običnu dnevnu kupnju. 

Novom kolekcijom dominiraju komadi od tvida i žive boje sa mnoštvom sjajnih metalnih detalja. Sportsku dimenziju daju tenisice koje Lagerfeld preporuča u kombinaciji s elegantnim komadima odjeće. Zanimljivost je da su svi proizvodi na policama stvarni i da su izrađeni posebno za ovu priliku. Iako je većina psojetitelja revije htjela ponijeti sa sobom neki od proizvoda sa oznakom Chanela kao uspomenu, iz tvrtke su javili kako će sve proizvedeno i izloženo donirati u dobrotvorne svrhe.