Alternative životinjskom mlijeku i nisu puno zdravije

Mlijeko

Odustajanje od konzumacije životinjskog mlijeka, sigurno ima svoje zdravstvene beneficije, no ni druge opcije koje ćete pronaći u trgovini kao alternativa spomenutom nisu nužno bolje. Kako bismo bolje razumijeli razlike između mlijeka od badema, soje, kokosa i sličnih, internetska stranica Self upitala je registrirane dijetetičare da podijele s nama istinu o svakoj od navedenih alternativa - koje su njihove prednosti, a što mane te što točno možemo očekivati.

Dakle, prije nego što pretpostavite da su alternative kravljem mlijeku zasigurno zdravije od "običnog" životinjskog mlijeka, pročitajte što dijetetičari imaju za reći o svakoj. S obzirom na njihove varijacije u okusima i prehrambenim dobrobitima, bolje možete odrediti koja je opcija najbolja za vas.

Mlijeko

Bademovo mlijeko je najpopularnija opcija, pogotovo sada kada se ljudi distanciraju od soje. Ono je niskokalorično i nema zasićenih masnoća, ali mana mu je, baš kao i mlijeku od indijskih oraščića ili riže, nedostatak hranjivih vrijednosti i vrlo mala količina proteina, iako je moguće pronaći verzije koje su "ojačane" proteinima. Sojino mlijeko ima više proteina, ali nije tako zdravo da biste ga svakodnevno konzumirali. Kokosovo mlijeko nije tako popularno kao što su kokosovo ulje i voda, zato jer nudi vrlo malo prehrambene vrijednosti, no najbolji je izbor za kuhanje. Konopljino mlijeko jedno je od rijetkih na popisu kojemu dijetetičari ne mogu pronaći mane, ali priznaju da ga je iznimno teško pronaći.

Doručak

Slični članci: