7 namirnica koje nas čine sretnijima (da, čokolada je jedna od njih!)

 Naš život, grubo rečeno, možemo opisati kao ludu emocionalnu vožnju u lunaparku. Na neke se dane osjećamo odlično, a na neke nam se pak čini da nam je život zatvorio sva vrata. S druge strane, nekad možda i ustanemo na krivu nogu, ali neka sitna gesta - primjerice, šalica kave s nacrtanim srcem na pjeni odjednom nas nevjerojatno oraspoloži i osjećamo se kao da smo na vrhu svijeta!

Naše raspoloženje je lako promjenjivo kroz dan, zbog čega nam je bilo izuzetno zanimljivo otkriti da postoje određene namirnice koje znanstveno dokazano(!) podižu raspoloženje i čine nas sretnijima. Kada se osjećate loše ili neraspoloženo, smatrajte ove namirnice (koje sigurno imate u kuhinji) svojim "sretnim tableticama" koje vam je propisala majka priroda.

U nastavku pročitajte o kojih to 7 namirnica pričamo i uvjerite se sami hoćete li zaista od njih malo živnuti!

1. KAVA - Vaša jutarnja šalica kave može biti itekako dobra za vaše cjelokupno raspoloženje tog dana! Istraživanja su pokazala kako žene koje dnevno piju dvije do tri šalice kofeinske kave imaju drastično manje depresivnih dana od žena koje primjerice piju samo jednu šalicu dnevno. Nikako ne preporučujemo da pretjerate s kavom jer to također ima svojih negativnih posljedica, ali sad barem znate zašto istinski uživate u ispijanju ovog toplog napitka.

Započnite dan šalicom kave!
Započnite dan šalicom kave!

2. LOSOS - Losos ćete naći na gotovo svakoj listi zdravih namirnica - i to s razlogom. Njegove omega-3 masne kiseline drže funkcije mozga zdravim i upravo je zato povezan s dobrim raspoloženjem i borbom protiv depresije. Niste fan ribe? Špinat i chia sjemenke također su bogate dobrim masnim kiselinama.

3. CRNA ČOKOLADA - Dignite ruku ako volite čokoladu. Sad slobodno skačite od sreće po sobi jer imate odličan izgovor zašto je treba jesti svakog dana! Znanost kaže da nas čini sretnijima - i ne možemo reći da nas to iznenađuje. 

Crna čokolada
Crna čokolada

4. KAMENICE - Kamenice su svima već vjerojatno poznate kao aftrodizijak. Zbog velike količine cinka koji sadrže, drže naš imunološki sustav zdravim i raspoloženje itekako dobrim. 

5. ZELENO LISNATO POVRĆE - Kad vas je mama kao male tjerala da jedete puno zelenog povrća, nije mislila loše! Kelj, špinat i salata mogu vam nevjerojatno podići raspoloženje. Boagti su kalcijem zbog čega će vam savršeno uravnotežiti promjene raspoloženja karakteristične za PMS. Plus: sadrže vitamine koji potiču proizvodnju serotonina - hormona sreće.

6. BADEMI I OSTALI ORAŠASTI PLODOVI - Još jedan sastojak ključak za dobro rapoloženje je magnezij - a bademi, indijski oraščići i kikiriki su ga puni!

7. JOGURT - Sljedećeg puta kada se osjećate loše i bezvoljno, pojedite jedan jogurt. Dokazano je da probiotici iz jogurta smanjuju razinu stresa u tijelu.


Slični članci: