3 najčešće fitness pogreške (prema mišljenju trenera)

3 najučestalije fitness pogreške
3 najučestalije fitness pogreške

Svi se trudimo živjeti zdravo i redovito se baviti sportom, no ponekad smo u cijelom tom procesu zapravo sami svoj najveći neprijatelj. Što je i normalno, jer većina nas nisu profesionalni treneri, sportaši, nutricionisti - samo obični ljudi, koje svijet fitnessa itekako može plašiti.

Treneri diljem svijeta, koji svakodnevno rade s različitim klijentima, složili su se kako im ove tri pogreške prave najveće probleme u postizanju ciljeva kod ljudi s kojima rade. U nastavku pročitajte o kojim to pogreškama govorimo i potrudite se da ih više nikad ne ponovite...

1. Pretjerano analiziranje

Jedna od najčešćih pogrešaka koje početnici fitnessa mogu napraviti jest pretjerano analiziranje svega što se oko njih trenutno događa. Za jako mali postotak ljudi na svijetu mijenjanje životnih navika odvija se lako, ali za većinu nas - ne događa se preko noći! Svi znamo "tajnu" kako biti zdrav i biti u formi: vježbati i jesti zdravu hranu. Za početnike, greška je učiniti fitness (i općenito zdrav život) pre kompliciranim za sebe, jer ćete tako brže odustati. Ako si kuhate zdravu hranu, pijete puno vode i zadajete si izazove u teretani - vaše tijelo će vam vratiti! Ne trebate od toga napraviti znanstvenu fantastiku.

2. Nestrpljenje

Da je savršeno, isklesano tijelo tako lako postići, ne bi li svi bili fit? Jako puno početnika očekuju instantne rezultate (vjerojatno i zbog utjecaja društvenih medija na kojima gledaju sva ta savršena tijela ne uzimajući uopće u obzir da su tim ljudima bile potrebne godine i godine rada na sebi) i ako ih ne vide u roku prvih mjesec dana - dosadi im i odustaju. Ali zašto uopće započeti fitness putovanje ako ga ne mislite nastaviti dugoročno? Čak i da u prvih mjesec dana postignete svoje "tijelo iz snova" i zatim odustanete - već sljedećeg mjeseca ćete se vratiti na staro. Ako stvari od početka ne krenu kako ste zamišljali - ne odustajte!

3. Ponavljanje

Jako se često događa da ljudi upadnu u kolotečinu i istu rutinu vježbanja te postaju nesretni jer se na njihovim tijelima ne događaju nikakve promjene. Zašto vježbamo? Da ojačamo. To je ono što se događa svaki put kad dođete u teretanu. Upravo zato ljudi upadnu u rutinu i ponavljaju isto. Jer im stvari postanu lagane. Najbolji primjer za to je traka za trčanje - ako svakoga dana trčite 3 kilometara, svaki put kad ih istrčite vaše tijelo postane malo jače, malo brže i zapravo mu bude malo lakše. Što znači da svaki sljedeći put kad trčite 3 kilometara tijelo će sagorijevati sve manji broj kalorija jer mu vježba svaki put postaje laganija - što je razlog zašto ne gubite kilograme jednakom brzinom kao kad ste tek počeli vježbati. Morate stalno izazivati vlastito tijelo i tako postati najjača verzija sebe - sve dok ne postignete svoje ciljeve! 


Slični članci: