13 dijetnih trikova koje bi svaka žena trebala znati!

 

Sitnim prehrambenim promjenama možemo itekako utjecati na navike našeg organizma, naše zdravlje ili pak fizički izgled. Ovi mali i jednostavni trikovi mogu vam pomoći pri gubitku kilograma ili tek općem poboljšanju stanja organizma. Pretvorite li naše savjete u navike, vaše tijelo biti će vam zauvijek zahvalno!

1. Riješite se masti iz juha ili umaka kockicama leda.

Nazvat ćemo ovo čudom moderne znanosti - ili samo osnovnim zakonom fizike - ali, ubacivanjem kockice leda u masnu juhu, ragu, paprikaš, varivo ili bilo kakav umak privući ćemo mast na površinu, koju zatim lako možemo izvaditi iz juhe običnom žlicom. Samo budite brzi - kockice leda se jako brzo tope!

led

2. Žvači, žvači, žvači, žvači,........ i još malo žvači.

Studije su pokazale da kad ljudi sporije i temeljitije žvaču i fokusiraju se na svojstva hrane, više u njoj uživaju i naravno - manje jedu. BTW: objavljivanje slika hrane na Instagramu se ne računa kao fokus.

3. Koristite manje crveno posuđe.

Talijani su prošle godine proveli istraživanje nad 130 ljudi i ustanovili kako su ljudi pojeli manje pereca kad su im bili posluženi na crvenom posuđu nego kad su jeli s tradicionalnog bijelog ili plavog posuđa. Uzrok tome mogli su jedino pripisati činjenici da crvena boja ljude asocira na opasnost. Istraživanje je također pokazalo da posluživanje hrane u manjem posuđu pomaže u obuzdavanju nepromišljene konzumacije hrane.

tanjur

4. Kako najbrže ubiti glad? Listerinom.

Svi znamo za one trenutke kada stvarno, stvarno nismo gladni, ali iz nekog razloga nešto nam "fali". Tu uskače Listerine. On trenutno umrtvljuje osjetila na jeziku i osjetilo mirisa što nas u zamjenu dovodi izvan iskušenja.

5. Držite se hardcore dijete samo dva puta tjedno.

Britansko istraživanje je pokazalo da su žene koje su, tijekom četiri mjeseca, držale strogu dijetu dva puta tjedno (650 kalorija na dan, ili 50 grama ugljikohidrata i neograničeno proteina), a ostale dane u tjednu konzumirale klasičnih 2000 kalorija na dan, izgubile više kila od onih koje su svaki dan konzumirale po 1500 kalorija. Naravno, podrazumijeva se da i ostale dane u tjednu imate balansiranu i zdravu prehranu.

kalendar

6. Barem četvrtinu vašeg obroka neka čini povrće.

Svaki vaš obrok trebao bi imati barem 25% udjela povrća. Tako će vaši obroci biti puno zdraviji i manje kalorični.

7. Ocat.

Octena kiselina, glavna komponenta octa, usporava proces pražnjenja želuca - što znači da ćete duže imati osjećaj sitosti. Neke studije pokazuju kako ocat reducira level glukoze i čuvanja masti u tijelu. Pospite ga po salati, stavite nekoliko jušnih žlica octa u juhu ili čak popijte jušnu žlicu octa prije svakog obroka.

ocat

8. Jedite točno određene skupine iz piramide prehrane.

Morska hrana, bjelanjci, jogurti bogati proteinima (poput grčkog jogurta) te zeleno i bijelo povrće niskog udjela ugljikohidrata su "put ka sreći".

9. Neka jaja postanu važan dio vaše prehrane.

Iako znanstvenici nisu baš sigurni zašto, otkrili su kako ljudi koji jedu jaja za doručak gube više kila od onih koji to ne rade - iako im obroci sadrže jednak broj kalorija. Plus: ne moraju biti samo bjelanjci.

jaja

10. Prestanite stavljati "dodatke" na salatu.

Isto pravilo vrijedi i za stil i za salatu - manje je više! Izaberite samo jedan dodatak, primjerice avokado, sir ili orašaste plodove.

11. Shots, shots, shots! Ne, ovo nije šala.

Plava agava, vrsta šećera koja se dobiva iz biljke agave , koristi se u proizvodnji tekile - ne može se probaviti, ne povećava razinu šećera i može vam pomoći pri mršavljenju! Sol, limun - da.

12. Birajte mineralnu umjesto obične vode.

Često se događa da naše tijelo zamijeni potrebu za hranom s potrebom za vodom i tako dobivamo signale "lažne" gladi. Mineralnom vodom prevarit ćemo tijelo i stvoriti osjećaj sitosti koji traje duže nego kad to uradimo običnom vodom.

voda

13. Uzimajte vlakna iz voća...ali ne iz vlaknastih voćki.

U redu, ako volite vlaknasto voće i to je prihvatljivo. Ali, šljive, avokado i kupine također sadrže veliki broj vlakna - glavni sastojak koji nas čini sitima - i puno su ukusnije!


Slični članci: