Zanimljivi eksperiment pokazao je ženama da su puno ljepše nego što misle

Dove ponovo ima predivnu kampanju koja veliča žensku ljepotu i daje nam zanimljiva saznanja, a nastavlja se na njihove aktivnosti o pravoj i istinskoj ljepoti svih žena. Ovaj put, agencija Ogilvy iz Brazila osmislila je jednostavnu kampanju koja se temelji na samopercepciji žena. 

Sve je krenulo s društvenim eksperimentom kako bi dokazali da su žene puno ljepše nego što same za sebe misle. Video je snimljen u San Francisku, gdje je ova kreativna agencija dovela Gila Zamoru, forenzičnog crtača portreta istreniranog u FBI-u koji pomoću opisa svjedoka dolazi do skica ubojica i ostalih kriminalaca. Prvo je desetak žena koje prethodno nije vidio nacrtao prema njihovom vlastitom opisu, a zatim po opisu stranaca koji su navedene žene vidjeli taj dan po prvi put. Razlike kako su se ove žene opisale same i kako su ih opisali potpuni stranci su zapanjujuće. Naime - žene koje su sudjelovale u ovom eksperimentu, sve do jedne, sebe vide puno lošije i ružnije nego i vide drugi te zaključile kako moraju poraditi na sebi i svom samopouzdanju.

Cijela kampanja uključuje kratki dokumentarac s ukupnom pričom, četiri videa s reakcijama žena i usporedbe skice. Još jednom bravo za kampanju i nadamo se da i vi niste jedna od tih žena koja bi sebe opisala gore nego što izgleda jer samopouzdanje je ključ uspjeha.  

 
Zanimljivi ekperiment pokazao je ženama da su puno ljepše nego što misle

Slični članci: