Twitterov hashtag od sada i na Facebooku

Facebook se od jučer pridružio hashtag revoluciji i uveo simbol # koji se koristi na Twitteru i omogućava okupljanje korisnika oko jednog imena ili jedne teme. Uvođenje hashtaga će korisnicima najpopularnije društvene mreže omogućiti vođenje grupnih konzervacija i jednostavno pretraživanje novosti vezanih za istu temu. Hashtag se najviše povezuje s Twitterom, no koriste ga i druge društvene mreže kao što su Tumblr i Instagram koji je u vlasništvu Facebooka, a prošli mjesec je i Google najavio njegovo uvođenje na svom Google Plusu.

Na Facebookovom blogu je objavljeno da se na ovaj način želi olakšati međusobna komunikacija korisnika. Od jučer korisnici mogu kliknuti na hashtag na Facebooku i vidjeti postove drugih ljudi o određenoj temi. Nova usluga će isprva biti dostupna za 20 posto korisnika, a ostali će je moći koristiti tijekom narednih tjedana.


Slični članci: