Top 10 viralnih videa luksuznih marki

Dsquared škola
Dsquared škola

Od popularizacije Youtube kanala i društvanih mreža, velike korporacije sve se češće odlučuju na produkciju kratkih promotivnih filmića koji postaju glavni alat njihovih strategija na društvenim mrežama. Bili oni skroz kratki ili pak malo duži, bitno je da su zanimljivi i drugačiji. Neki se odluče za seriju teasera, neki cijele spotove i priče koji prezentiraju određen stil života, neki samo na kratke jinglove koji pokazuju nove proizvode ili kolekcije, ali svima im je zajednička činjenica da se internetom prošire poput zaraze. Drugi kvartal ove godine bio je izuzetno plodan na tom području za brojne luksuzne marke koje su se na ovaj način odlučile približiti svojoj publici i povećati svoj imidž. Donosimo vam top 10 videa za društvene kanale prve polovice 2012. godine. Poredani su abecednim redom, a ne po nekoj kvaliteti, iako bi nama definitivni pobjednik bila Pradina “Terapija” o kojoj smo već pisali.

BMW-ova “Bimmer” priča

BMW je određeni pionir u viralnim filmićima i poznat je po svojoj ljubavi prema istom. Svi se vjerojatno sjećate sada već kultnog videa u režiji Guy Ritchiea sa Madonnom i Clive Owenom u glavnim ulogama koji je premašio sva očekivanja i sada služi kao najuspješniji primjer za viralne filmiće na fakultetima.

BMW u ovom videu igra na kartu humora kako bi privukao ljubitelje svoje marke da pogledaju i podijele njihov poslijednji filmić pod nazivom “Three of a kind” koji nas vodi kroz povijest Serije 3 kroz troje životopisnih likova.

Kratki video prikazuje tri generacije modela Serije 3 i jedna je od dvije “BMW Classic’s Bimmer” priča koje su predstavljene na njihovom mickrositeu bimmerstories.la.

Cilj lansiranje ovog videa bio je povećati svijest o BMW-ovima klasicima na tržištu  te učvstiti njegovu vrlo dobru tržišnu poziciju u ovom segmentu. Svaki lik u filmiću predstavlja jedno desetljeće modela iz Serije 3. Bradati Derek vozi prvu generaciju ovog vozila, Gordon vozi drugu generaciju proizvodenu 80-ih, a Keri, vozi treću, onu proizvedenu 90-ih.

BMW-ova priča o klasiku

BMW-ov metak  

BMW Canada odlučila je brzinu, okretnosti i performance novog M5 modela naglasiti zanimljivim filmićem u kojem ovaj automobil ima ulogu metka

Dvominutni “Bullet” napravljen je prvenstveno za online medije, no njegovi djelovi vrtiti će se i na aerodromima diljem Kanade. Filmić prikazuje novi BMW-ov model kako ubrzava na otvorenom području i prolazi kroz određene zapreke poput stakla ili ih okrzne poput metka, pritom muzika i slika uspore i stvore dramatični trenutak.

BMW kao metak

Cartierovo putovanje

Jedan od najluksuznijih videa za društvene medije koji smo vidjeli i zaista ostavlja bez daha. Cartierov video presjek je povijesti i njihovih ikonskih komada, a isječci ovog filmića korišteni su i za televizijsko oglašavanje.

The L’Odyssée de Cartier pušten je u javnost u ožujku kroz Cartierov online magazin, a prati putovanje pantere kroz Indiju, Rusiju i Francusku dok pokazje evu raskoš životnog stila koji Cartier predstavlja.

Najspektakularnija je scena kada dolazi u vrt od dragulja gdje ga promatraju dijamantni krokodili i zmije od dragog kamenja. Cartierov video vrhunske je produkcije i sigurno me je cijena bila paprena, ali isplatilo se, u nekoliko dana, obišao je cijeli svijet.

Cartierovo putovanje

Chanelova priča o kontrastu

Francuska modna kuća izbacila je prije nedavno crno-bijeli video za društvene medije kako bi povećali svijest o njiihovoj novoj liniji nakita Ultra te kako bi podsjetili na jednostavnost koja je baza ove kolekcije.

“Ultra – A Story of Contrasts” prikazuje novu kolekciju prstena na ženskoj ruci u kontrastu i na različitim pozadinama. Sam video nam nije nešto, no činjenica da dolazi iz Chanela dovoljna je da ih stavi na ovu listu.

Inače, crna i bijela su boje kompanije te je ova kampanja namijenjena za učvrščivanje imidža marke jer u zadnje vrijeme sve relevantne modne kompanije rade filmiće za društvene medije.

Chanel je pustio 12-sekundni teaser za video tjedan dana prije službenog puštanja kampanje, 15.lipnja te se i na taj način poigrao sa svojim fanovima i povećao zainteresiranost za video.

Chanelov kontrast

Tajni vrt Christian Diora u Versaillesu

O videu “Secret Garden – Versailles”, francuske modne kuće koja je u njemu predstavila kolekciju za jesen/zimu 2012/2013 u kojem naglašava stil života svojih klijenata i imidž kompanije već smo pisali ovdje.

Video otvara model Daria Strokous koja se kreće po najljepšem pariškom dvorcu Versailles dok joj se ne pridruže modeli Melissa Stasiuk i Xiao Wen Ju, a za kraj vidimo vrt u obliku inicijala “CD”.

Tajni Diorov vrt

Dsquaredova škola

Kako je šesti mjesec mjesec modnih kampanja tako smo imali prilike vidjeti i Dsquaredovu kampanju za jesen/zimu 2012/2013 koja prikazuje mladu školsku ekipu koja izgleda poput ekipe i popularne serije Tračerica, samo smještene u 60-te godine. Odjeća je odlična kao i kampanja za koju su bili zaduženi popularni Mert& Marcus. Manje je poznato kako je popularni dvojac snimio je i video pod nazivom "The Substitute" koji pokazuje školsku zamjenu kakvu bi svi voljeli imati.

Preporučamo vam da pogledate video i da se pritom dobro zabavite.

Dsquared škola

I Dolce & Gabbana  ima svoju “Italianu”

Dolce & Gabbana je odlučio iskoristiti ljubav svojih fanova prema vintageu u svojem nijemom kratkom filmu koji predstavlja novu kolekciju naočala ove talijanske modne marke.

"Matt Silk" kolekcija za proljeće/ljeto 2012 predstavljena je u mini komediji koja prikazuje majku i kćer kako se svađaju koja će staviti koje naočale dok se voze u klasičnom kabrioletu.  

Dolce & Gabbana mama i kćer

Louis Vuittonove igrice

O Louis Vuittonovom “All Aboard Games”videu koji prikazuje od kuda je najvrijednija luksuzna kompanija tijekom povijesti crpila inspiraciju za svoje uzorke, ali i kako su društvene igre dio ljudske povijesti već smo također već pisali ovdje. Ovim videom, ali nekim drugim kampanjama LV želi educirati svoje kupce o svojoj povijesti i početcima.

Louis Vuittonove drustvene igre

Marc Jacobsovi frajeri

Marc Jacobs je doveo svoju kolekciju za proljeće/ljeto 2012 u pustinju u društvenom videu koji naglašava odjeću i modne dodatke kao što su naočale, cipele i torbe. U ovoj priči dva muškarca lutaju pustinjom kako bi zamijenili torbe. Što je u torbama i kakvu su to oni razmjenu imali, ne saznajemo, ali na kraju videa saznajemo što su imali na sebi i koliko koji komad u košta, i to u dolarima, eurima i funtama. Marc Jacobs je prvi koji zapravo povezuje prodaju sa društvenim videom i koji pruža potpunu informaciju o proizvodu što je prvi korak u nekoj interaktivnosti.

Iako u budućnosti očekujemo da će nam sve te informacije biti dostupne na zahtjev pritiskom jedne tipke na daljinskom upravljaču ili kompjuteru i ovaj koncept nije nam loš. Marc je poseban po još nečemu, ovo je jedan od rijetkih videa koji se obraća isključivo muškarcima koji inače nisu veliki konzumenti društvenih videa.

Marc Jacobsova razmjena torbi

Pradina terapija

Video o kojemu sve već rekli ovdje, definitvno je najbolje od svega što su nam luksuzne marke u prvoj polovici ove godine pružile. Naše je mišljenje da ćemo još neko vrijeme čekati da ovaj video netko skine sa trona. Ipak je za njega bio zadužen veliki Roman Polanski, a u glavnim su ulogama Helena Bonham Carter kao pacijentica i Ben Kingsley kako terapeut te je čak i prikazan na Cannes film festivalu.

Pradina terapija

Slični članci: