Probajte se suzdržati da se ne upiškite od sreće

Harvey Nichols

Marketinški odjel britanske robne kuće Harvey Nichols definitivno zna kako nagnuti ljude da pričaju o njima. Njihova prošlogodišnja božična kampanja „Walk of shame“ u kojoj su željeli reći da se ukoliko se napijete tijekom Božićnih blagdana i imate casual seks ne trebate sramiti hodajući kući u prekratkoj i preseksi odjeći već da odete u njihovu robnu kuću i kupite odjeću koja ne vrišti da ste upravo imali one night stand, izazvala je buru negativnih komentara zagriženih feminiskinja.  Sada ponovo imaju problema sa novom kampanjom koja najavljuje velika ljetna sniženja. Ovaj luksuzni lanac robnih kuća poslao je i podijelio nekoliko tisuća letaka na kojima piše: „The Harvey Nichols Sale: Try to contain your excitement” ili u prijevodu: „Harvey Nichols rasprodaja: probajte suzdržati svoje uzbuđenje“. Na prvi pogled, poprilično standardni slogan, no uz slogan ide i djevojka za koju se čini da se ipak malo previše uzbudila oko dobre rasprodaje te se upiškila od uzbuđenja.

Prema pisanju Daily Maila, ova pametna kampanja pokvarila je mišljenje mnogih kupaca o Harvey Nicholsu koji je smatraju ne pogođenom, a čiji je glasnogovornik izjavio da oni kampanju smatraju „smiješnom i srčanom
Iskreno, mi ne vidimo zašto bi ova kampanja bila uvredljiva. Treba je gledati kao zabavnu i smiješnu što svakako je i svaka čast marketinškoj ekipi na tako jednostavnoj, a efektnoj ideji.

Sigurni smo da ova kampanja nije ni malo naškodila Harvey Nicholsu je je ipak to mjesto gdje je Victoria Beckham lansirala svoju niže cjenovnu liniju Victoria početkom ove godine i mjesto gdje je Kate Middleton stalno kupje. Možemo samo reći da čim se o ovoj kampanji govori da je i više nego uspijela!

Pogledajte prošlosezonsku božičnu video kampanju ove robne kuće koja ja također izazvala burne reakcije.

Prošlosezonska božična kampanja Harvey Nichols

Slični članci: