Luksuzan nakit od sada stanuje u Louis Vuittonu

Escale á Paris kolekcija

Louis Vuitton nedavno je otvorio svoj luksuzni dućan sa nakitom na luksuznom pariškom Place Vendomeu te je tako lansiranju svoje nove linije nakita Escale á Paris koja je inače dio njihove L’Ame du Voyage (Putovanje duše) kolekcije nakita dao dodatni glamur. Razlog velikog otvaranja nije čisto širenje već strateško razmišljanje i pozicioniranje nakita koji nosi Lois Vuitton ime na sam vrh. Nije to velika mudrost jer marketari od davnina distribuciju odnosno prodajna mjesta identificiraju kao samu osnovu marketinga pa tako u osnovna 4P imamo i „Place“.

Upravo zato bilo je logično da Louis Vuitton otvori poseban dućan svog nakita te pozicionira svoje prodajno mjesto luksuznog nakita na neko ekskluzivno mjesto, a ima li boljeg od Place Vendomea?

LV ducan na Place Vendome
LV dućan na Place Vendome

Vuitton se želio diferencirati od ostalih luksuznih kompanija koje jednostavno svojoj ponudi u dućanima odjećom dodaju i nakit. Kako bi postali ozbiljni igrači i prava konkurencija popularnim draguljarnicama ovo im je bio jedini ispravan i logičan potez. Naravno, na ovoj poziciji prvenstveno ciljaju na bogate rastrošne turiste tipa Ruskinje ili pak grupe Kineza koji obožavaju francuske ogrlice i narukvice s potpisom ove poznate modne kuće. LV je već dugi niz godina neprikosnoveni lider u proizvodnji luksuznih torbi, a sada su si kao izazov predstavili osvajanje tržišta luksuznog nakita. Publika koja kupuje Van Cleef & Arpels, Tiffany i Cartier definitivno im je ciljna. Bernard Arnault, vlasnik LVMH grupacije želi od LV nakita napravitii luksuz za mase, no s druge strane želi ostaviti njegovu ekskluzivnost i poželjnost.

Iako je Louis Vuitton najvrijednija luksuzna marka na svijetu te su im prihod i dobit ogromn i oni dosta osjete krizu i recesiju, pogotovo na europskom tržištu. Upravo zato sve se agresivnije okreću kineskim turistima kako bi nadoknadili pad na tržištu našeg kontineta. Zanimljivo je da je potražnja za luksuznim nakitom i satovima u samoj Kini također pala je Kinezi preferiraju kupovati u inozemstvu zbog jakog tečaja njihove valute.

Place Vendome dom je europskih najstarijih i najskupljih draguljara još od otvaranja Boucheron na ovom mjesto 1893. godine. Vrijeme kada je Vuitton otvorio svoj ekskluzivni dućan čini se idealno s obzirom da brojni stručnjaci krizi i recesiji unatoč najavljuju kako će rast sektora satova i finog nakita nadmašiti rast ukupnog luksuznog sektora u 2014. godini.

Divizija nakita i satova  LVMH grupi bez Vuittona  ostvaruje  8% od ukupne prodaje kompanije, a u prvom tromjesječju ove godine je porasla 17 %  što je u odnosu na 12% rasta zabilježenog u diviziji modnih i kožnih proizvoda odlično. Vuittonov ne tako davno otvoren flagship dućan na Champs Elyseesu postao je već zaštitni znak te ulice, a kupci moraju čekati u redu kako bi ušli u trgovinu. Svi pokazatelji govore da je Vuittonova nada kako će ovaj njihov dućan na Place Vendômeu postati hit destinacija u Parizu itekako opravdana. U svakom slučaju, Vuitton se smjestio na dobru poziciju za borbu za udio na tržištu luksuznih satova i nakita otvarajući svoj dućan tik do Cartiera i preko puta Boucherona koji je u vlasništvu njihove najveće konkurentske kompanije PPR SA . Vuitton je uvjeren kako će ovaj potez uspjeti i kako će im se dobro financijski isplatiti i to u bogatim dividendama u nadolazećim godinama.

Inače najistaknutiji eksponat njihovog novog dućana svakako je izloženi dijamant od 9 milijuna eura koji je izrezan u oblik Vuittonov cvijetnog loga. Uz njega, valja istaknuti prsten od rubina i dijamanata naziva Champs- Elysees koji je dio nove Escale a Paris kolekcije, a vrijedi “samo” 75,000 eura i prikazuje ulice Pariza te mjesto novog Vuittonovog dućana na Place Vendome. Inače, nova Vuittonova kolekcija, Escale á Paris djelo je dizajnera Lorenz Baumera i predstavlja Pariz kao grad svijetla što je dizajner dodatno naglasio korištenjem žutih i bijelih dijamanata.  

Zaključak je kako Vuitton je u industriju ekskluzivnog nakita ušao tek prije tri godine i otvaranje dućana na Place Vendome svakako je znak konkurenciji da misle ozbiljno. E pa sretno im bilo!


Slični članci: