Kreativna agencija koja slika svoje zaposlenike kao od majke rođene

Službene fotografije dizajnerske agencije Sagmeister & Walsha iz New Yorka uključuje skroz gole članove njihova tima

Mnoge kreativne agencije svoju kreativnost, između ostalog ispoljavaju na svojim web stranicama, a gotovo uvijek najzanimljiviji dio je onaj sa službenim fotografijama članova tima. Jedna od agencija koja se posebno ističe u moru kreativnih agencijskih fotografija zaposlenika je ona Sagmeister & Walsha iz New Yorka, male dizajnerske agencije, odnosno dizajnerskog boutiquea kako se oni sami vole nazivati.

Njihove fotografije su definitivno najnezaboravnije i to iz vrlo jednostavnog i „kreativnog“ razloga – svi članovi njihovog tima, od predsjednika uprave i direktora do stažista poziraju sasvim goli. Da, dobro ste pročitali, ne polu-pokriveni niti umjetnički ocrtani već jednostavno - kao od majke rođeni.

Službene fotografije dizajnerske agencije Sagmeister & Walsha iz New Yorka uključuje skroz gole članove njihova tima
Službene fotografije Sagmeister & Walsha

No kako donosi BussinesInsider, čak postoji neki polusmisleni razlog za ovu ludost, a koju je je javnosti objasnila partnerica Jessica Walsh. Glavni partner i osnivač ove agencije, Stefan Sagmeister prije 19 godina odlučio je završiti svoju karijeru u velikim agencijama u kojima je prethodno radio, poput  Leo Burnett i TBWA te pokrenuti svoju vlastitu kompaniju, Sagmeister Inc. Kako bi ispromovirao svoju novu, dotad javnosti nepoznatu agenciju, poslao je potencijalnim klijentima fotografiju golog sebe. Na sebi je imao samo crne čarape, a strateško mjesto tada je prekrio crnim kartonom.

Službene fotografije dizajnerske agencije Sagmeister & Walsha iz New Yorka uključuje skroz gole članove njihova tima
Originalna fotografija

Čini se kako je njegova strategija privlačenja pažnje uspjela, klijenti su ga prepoznali kao velikog kreativca i osvojio je klijente poput Levi'sa, HBO-a i mnogih drugih. Krajem prošle godine, u agenciju, kao partnerica ulazi mlada Jessica Walsh i ovi novopečeni partneri svoju suradnju odlučuju obilježiti re-makeom originalne Sagmeisterove fotografije.

"U roku sat vremena od slanja maila pokrenula se takva lavina reakcija, bili smo zvijezde na tisuće blogova i tweetova“ izjavila je Walsh i dodala „tako da možemo reći da je ta fotografija bila vrlo funkcionalni primjer dizajna.“ U želji da se istakne svojom kreativnošćui proširi svoj utjecaj ova je agencija nakon toga nagnala sve zaposlenike pa i one najniže rangirane, poput pripravnika, da se osim u svemirskim, slikaju i u svojim „rođenim odjelima“. U našoj galeriji pogledajte rezultat.


Slični članci: