Konačno nova Facebook IPhone aplikacija

Nova Facebook aplikacija za IPhone/IPad
Nova Facebook aplikacija za IPhone/IPad

S obzirom na činjenicu da Facebookov izlazak na burzu nije prošao ni malo prema očekivanjima, odnosno nimalo slavno, Mark Zuckenberg mora pothitno nešto učiniti.
Najveći upitnik koji se stavlja oko Facebooka je nemanje strategije privređivanja u budućnosti. Korisnici sve više ovoj društvenoj mreži pristupaju preko svojim mobilnih telefona, što stvara velike probleme oglašivačima jer su oglasi na mobilnim aplikacijama skoro nedostupni. Facebook je ovaj problem pokušao riješiti prikazujući sponzorirane oglase u vašem News Feedu, ali to nije u potpunosti zadovoljavajuće rješenje. Isto tako, aplikacija koja je bila dostupna nije imala mogućnost lajkanja komentara, kao ni dijeljenja linkova, a što je najvažnije bila je užasno spora.

Prekjučer je konačno pušten novi update, a Mark Zuckenberg nas je sve putem svog Facebook profila obavijestio kako ovo nije samo još jedan običan update već kako su njihovi inženjeri aplikaciju isprogramirali iz samog početka te je sada dvostruko brža. Osim što je cijela aplikacija puno brža, brže se i prikazuju fotografije i komentari, a od sada korisnici mogu lajkati komentare fotografija i statusa. Nažalost i dalje ne postoji share tipka, no sigurni smo kako su Mark i njegovi kolege svjesni da imaju još puno za raditi na aplikaciji kako bi imala jednake mogućnosti kao i Facebook na računalu.

Na ovaj način Mark želi pokazati kako su mu njegovi korisnici koji Facebooku pristupaju putem mobitela jednako važni te da cijelu problematiku vezanu uz aplikacije itekako shvaća ozbiljno jer ipak se procjenjuje kako Facebooku preko mobitela pristupa oko 543 milijuna ljudi što je polovica ukupnih korisnika.

Poznato je da su mobiteli ogroman izazov za Facebook, ali i ogromna mogućnost jer ipak nalaze se svojim korisnicima u džepu, a baza im svakog dana sve više i više raste samo moraju dobro razmisliti kako je najbolje i najpametnije iskoristiti da se beskonačno može iskorištavati.

Facebook je može se reći zapao u neočekivane probleme izlaskom na burzu jer dionice mu rapidno gube na vrijednosti te sada vrijede upola manje nego prilikom izlaska na burzu. Mnogi su dioničari izgubili veliki novac, a i sam Mark Zuckenberg je izgubio mnogo novaca te je s padom cijene dionice ispod 20$ ispao s ljestvice top 10 tehnoloških milijardera. Čak je i jedan od prvih ulagača u kompaniju, Peter Thiel u procesu rasprodaje svih svojih dionica. Kakva budućnost čeka Facebook neizvjesno je, no sigurno smo da će Mark i njegova ekipa pronaći rješenje za sve probleme, pa i za onih 83 milijuna lažnih Facebook profila koji muče oglašivače.


Slični članci: