Koliko vrijede logotipi najpoznatijih svjetskih kompanija?

Kada vidite logo svjetski poznate kompanije padne li vam ikad na pamet kako su osmislili logo koji predstavlja prvi sustret i prepoznatljivost određenoe marke. Mi vam danas ne donosimo priče o kreativnim procesima već brojke kojima su logotipi preuzeti. Točnije, cijene koje su kompanije platile za svoje zaštitne znakove. Vjerujte nam, iznenaditi ćete se kada saznate vrijednosti sad već ikonskih logotipa.  

Nike – 35$

Jedan od osnivača Nikea Phil Knight kupio je znak od studentice grafičkog dizajna Carolyn Davidson kojoj je predavao 1971. Načuo je kako si Carolyn ne može priuštiti uljene boje, pa joj je ponudio da za njega  dizajnira logo. Just do it, rekli bi danas!

Coca Cola – 0$ 

Coca Cola
Coca Cola

Kultni logo dizajnirao je jedan od osnivača Frank M. Robinson davne1886. godine.

Pepsi – 1.000.000 $

BP – 211.000.000$

Olimpijske igre u Londonu – 625.000$

Olimpijske igre u Londonu
Olimpijske igre u Londonu

Twitter – 15$

Nevjerojatno, plava ptica zapravo je sasvim obična fotografija koju su kupili na iStockphoto.

Microsoft – 0$

Microsoft
Microsoft

Next – 100.000$

Next

Google – 0$

Google
Google

Enron – 33.000$

Glasgow 2014 Commonwealth Games – 95.000$

Glasgow Commonwealth Games
Glasgow Commonwealth Games

BBC – 1.800.000$

BBC
BBC

Accenture – 100.000.000$

Accenture
Accenture

Slični članci: