Kako pravilno sjediti na poslu?

Kad već morate sjediti osam i više sati dnevno, najmanje što možete učinti je pomoći svom tijelu da što manje trpi. Sjedite pravilno jer samo tako ćete izbjeći bolove i neugodne posljedice dugotrajnog sjedenja. Donosimo vam nekoliko savjeta koji će vam pomoći pri ovom učestalom problemu.

Telefon

Imate li običaj uglavljivati telefon između ramena i uha? Na taj način previše forsirate samo jednu stranu vratnih mišića što će uzrokovati bol pa ako vaš posao podrazumijeva "sjedenje" na telefonu, koristite slušalice.

Ruke

Neka vam ruke budu savijene pod kutom od 90 stupnjeva, kako bi se mišići oko laktova i podlaktica mogli opustiti, a obavezno podesite visinu stolice kako biste se udobno smjestili.

Stolica

Smjestite se u stolicu tako da vam naslon pomaže da leđa držite uspravno, ali i da se možete osloniti i dati leđnim mišićima prostor za kratki predah.

Noge

Držite noge pod kutom od 90 stupnjeva, a ako ne možete dohvatiti pod, držite ih na nekom postolju ili na nogarima stolice i strogo izbjegavajte noge držati prekriženima jer to nije dobro za vašu kralježnicu.

Monitor

Veoma je važno da vam monitor bude u ravnini s očima. Pogled prema dolje može prouzrokovati bol u vratnom dijelu kralježnice, stoga podignite postolje monitora ili postavite knjige ispod laptopa.

Tastatura i miš

 Postavite ih malo dalje od ruba stola kako biste imali dovoljno mjesta da smjestite laktove na stol - na taj način nećete vršiti dodatni pritisak na vrat i ramena.

Stopala

Stopala držite cijelom dužinom na podu te se potrudite da ih ne gurate ispod stolice. Nikako ih nemojte prekrižiti jer ta poza ne pogoduje kralježnim živcima i napreže kukove.


Slični članci: