Kako bi reagirali kada bi vas na razgovoru za posao voditelj ljudskih resursa držao za ruku dok hodate prema uredu ili kada bi baš tijekom vašeg intervjua dobio srčani udar?
U današnje vrijeme mnogi su nažalost bez posla pa su trenutno u velikoj potrazi za istim. Iako mnogi trebaju posao, čini se kako je jučer i naš predsjednik Josipović spomenuo da nisu svi spremni prionui na posao svim srcem. Tu karakteristiku je u moru kandidata prepoznao i Heineken koji se na zabavan način odlučio poigrati s njima, a u isto vrijeme napraviti odličnu marketinšku kampanju, viralni filmić i sve to povezati sa svojim sponzorstvom Lige prvaka.
Krenimo redom, Heineken je raspisao natječaj za posao pripravnika u „Event & Sponsorship“ odijelu na koji se javilo čak 1.734 kandidata koje je trebalo nekako reducirati. Kako su svi intervjui za posao u principu isti jer svi kandidati uglavnom imaju jedne te iste odgovore na ona klasična i standardna pitanja, Heineken je odlučio „začiniti“ cijelu priču i nimalo im ne olakšati. Nisu tražili nekog prosječnog, nekog poput svih ostalih niti nekog tko sam za sebe kaže da je strastven već nekoga tko je zaista strastven i tko se izdvaja iz okoline, a čiji je entuzijazam zarazan.
Kandidati pozvani na intervju morali su proći neku vrstu testiranja snalažljivosti i podnošenja stresa te neobičnih situacija. U prvom djelu ispitivanja ispitivač, odnosno osoba zadužena za ljudske resurse kandidate je držala za ruke, uslijedilo je testiranje pružanja prve pomoći i hitni slučaj, no ne želimo vam pokvariti zabavan i pomalo emotivan video pa ćemo vas pustiti da ostalo pogledate i otkrijete sami.