Facebook testira novi "Want" gumb

Want gumb na Michael Kors fan stranici

Čini vam se kako su nekada vaše mogućnosti na Facebooku malo ograničene? Ne samo da nešto lajkate već to obavezno pod svaku cijenu i želite? Uskoro će vam Facebook olakšati i ponuditi mogućnost vaše vlastite „want“ liste pomoću "want" gumba. Iako su se one snalažljivije pripadnice ljepšeg spola već dosjetile kako doskočiti ovom Facebook nedostatku i osmislile foto albume pod nazivom „Wish list“, Facebook je odlučio ipak izbaciti službenu verziju ovog potencijalnog raja za modne marke.

Ova popularna društvena mreža trenutno je u fazi testiranja ove nove, odlične opcije. Naravno, nisu čelni ljudi Facebooka ludi i ne uvode ovu opciju samo kako bi žene bile sretnije i na suptilan način svojim muškarcima davale do znanja što moraju kupiti za Božić ili rođendan nego se iza toga krije potencijalni, polagani početak Facebook e-tgovine. Za sada Face testira nekoliko varijanti naziva gumba, pa smo tako doznali da je najveća dilema između „want“ i „collect“, a vjerojatno će odabrati onaj na kojeg ljudi bolje reagiraju, po nama je to „want“.

Za sada se testiranje provodi s nekoliko odabranih modnih kompanija poput Victoria’s Secret, Michael Kors, Neiman Marcus, i Fab.com. Priča je vrlo jednostavna, na Facebook fan stranici u „Collections“ dijelu moći ćete pregledati komade iz kolekcija odabranih kuća te ih dodati svojoj wish listi, vašim prijateljima će se to pojaviti u newsfeedu jednako kao i kad lajkate nešto, a prilikom pritiska na want gumb,moći ćete i dodati komentar, nešto poput „Za rođendan“. Naravno, u igri ostaje i like gumb, a negdje će biti i naznačen direktan link na kojem određeni komad možete i kupiti. Naravno, na početku će se moći „wantati“ samo određen, limitirani broj modnih marki, no sigurni smo kako će se i to s vremenom promijeniti.

Prema nekim informacijama, fotografije s komadima iz kolekcije nećete moći naći u albumima već samo ukoliko je netko od vaših prijatelja prethodno lajkao i wantao navedeni komad i vama će ta fotografija biti dostupna. Facebook ovime želi postići da odjeću morate otkriti u svome newsfeedu i na neki način podijeliti sa svojim prijateljima te eventualno i kupiti pa i tu informaciju dakako podijeliti.

Naravno, taj način neće se samo potaknuti prodaja već će stvoriti određena interakcija i dublja veza između potencijalnih klijenta i fanova s modnim markama.
Prema nekima ovaj potez Facebooka je direktan napad na Pinterest kojemu je najveća kritika kako mu nedostaje opcija za kupnju. Ukoliko ideja zaživi, možemo očekivati veliki boom “F-commerca”. Iako su predstavnici Facebooka demantirali kako ova nova opcija ima ikakve veze s velikom Facebookovom akvizicijom Instagrama, vrlo lako možemo zamisliti kako bi u budućnosti ova opcija mogla biti dodana i na tu „fotografsku“ društvenu mrežu . 


Slični članci: