Drastičan pad prodaje automobila u Europi

Prodaja novih automobila u Europi pala je za 10 posto prošlog mjeseca, na brojku od 965 918 automobila. Zbog krize koja već više od četiri godine hara Starim kontinentom, prodajni rezultati najslabiji su u posljednjih 19 godina. Jedini veći proizvođač koji je uspio završiti u plusu je Hyundai čija je prodaja porasla za 7%, dok je npr. Kia pala za 3,6%.

Od svih proizvođača, najveći pad pretrpio je francuski Renault čiji su prodajni rezultati uključujući Dacijine modele, pali zabrinjavajućih 27,4%. PSA Peugeot Citroen bilježi 16-postotni pad, dok GM sa svojim Opelom i Chevroletom ima gubitak od 13% u odnosu na prošlu godinu. Ništa bolji nije bio ni Fiat koji je oslabio za 12,8%. Relativno dobrim rezultatom, odnosno malim padom, može se pohvaliti Volkswagen čiji su se mnogobrojni brandovi prodavali tek 2,5% slabije nego prošle godine. Ovo su zaista zabrinjavajući podaci za proizvođače automobila, ali nažalost s obzirom na stanje ekonomije u cijeloj Europi, nisu nas iznenadili.


Slični članci: