Donosi li Rolex novo vrijeme u online oglašavanje luksuza?

Rolex
Rolex

Rolex, jedna od najluksuznijih kompanija na svijetu odlučila je dio svog marketinškog budžeta uložiti u napoznatiji online video kanal, YouTube. Kada se radi o alokaciji budžeta, Rolex je poznat po svojoj izbirljivosti, a osim toga, u novinarskim krugovima poznat je i kao kompanija koja rijetko u medijima priča o svojim proizvodima. Drugim riječima, Rolex je fanatično zaštitnički nastrojen prema svom imidžu i tržištu te je njihova komunikaciju na Youtubeu u najmanju ruku, zanimljiva.

Prvi korak u Rolexovom pristupu Youtubeu bio je kada su nedavno uspostavili službeni Rolex Youtube kanal. Na kanalu se mogu naći njihovi brojni spotovi, prezentacije, intervjui i te njihova povijest povezana sa Wibledonom. No, osim svog kanala i videa napravljenih samo za tu svrhu, Rolex je krenuo i sa oglašavanjem na drugim Youtube kanalima, tako se u zadnje vrijeme njihovi spotove pojavljuju prije nekig videa koji su povezani sa satovima ili luksuzom.

Cijela priča ne bi bila naročito interesantna da video u zadnje vrijeme ne doživljava pravi boom, a Rolex se u cijelu priču upleo kao totalni outsider te se prometnuo u apsolutnog lidera u svojoj kategoriji. Youtube se ovom suradnjom definitivno prometnuo u novo mjesto idealno za oglašavanje u očima brojnih luksuznih kompanija, pogotovo satova koji su oklijevali upustiti se u online oglašavanje. Lako je kročiti utabanim stazama, a kako se Rolexova priča pokazala odličnom za učvrščivanje njihovog imidža, sigurni smo da će i ostali posegnuti za ovim do nedavno još neistraženim komunikacijskim alatom za luksuzne marke.

Ovaj primjer također pobija onu premise “ako nemate online prodaju, nema potrebe za online oglašavanjem” koju su neko vrijeme luksuzne kompanije ponavljale kao tantru iako sat se ne može kupiti ni u novinama pa su se tamo oglašavali.

Isto tako, nekada su luksuzne kompanije smatrale da je bitnije gdje se oglašavaju nego sama poruka što je bio razlog zašto smo njihove oglase mogli isključivo naći u nekim nisko tiražnim luksuznim hotelskim magazinima. Prije si nismo mogli zamisliti da će marka poput Rolexa oglašavati online, pogotovo ne na društvenim mrežama i kanalima gdje mogu doprijeti do raznolike publike. Činjenica da je Rolex pristao na oglašavanje na Youtube-u samo prema kontekstu videa, bez da ima mogućnost odlučiti pored kojeg i uz koji će se točno video prikazivati njihov oglas, velika je stvar za marketinške stručnjake jer nagovještava dolazak nekih novih vremena.

Donosimo vam jedan od Rolexovih filmića za Youtube u kojemu je prikazana sva ljepota nekih od njihovih klasičnih modela poput  Datejust II, Day-Date, Yacht-Master II i Cosmograph Daytone. Uživajte!

Rolex Collection

Slični članci: