Dior i dalje na vrhu modne industrije

Katia i Sidney Toledano
Katia i Sidney Toledano

Iako su prije malo više od godinu dana bili u centru modnog skandala nakon što je kreativni direktor John Galliano imao anti-semitistički ispad u jednom pariškom kafiću, Dior se vratio na velika vrata.

Sidney Toledano, predsjednik i izvršni direktor Christian Diora otkrio je javnosti kako se i on sam iznenadio fascinantnom rastu prihoda koji je premašio bilion dolara po prvi puta nakon skandala u 2011. godini. I to s porastom od 21% u odnosu na godinu prije toga, a sve bez krativnog direktora. Danas je to Raf Simons koji je na Gallionovo došao u travnju ove godine. 

Toledano je izjavio za Financial Times kako je "uvijek mislio da je apsolutno potrebnan umjetnički direktor i ovo ga je istinski začudilo. Kreativci i njihova karizma ono je što stvara pomake i razbija granice". Toledano vjeruje kako kreativno vodstvo održava bit branda i naslijeđa. Majbolje je to objasnio vlastitim primjerom: "Ja mogu stati ispred tima, obrazložiti im svoje ciljeve, dati im smjernice, razgovarati s njima o tržištu i cijenama i oni će to uvažiti, ali krajnji rezultat biti će prosječan". Na kraju dana iza maske luksuza ostaje rad i kreacija određene kuće. To je ono po čemu se modne kuće raspoznaju na prenapućenom modnom tržištu. 

Raf Simons - kreativni direktor Diora
Raf Simons - kreativni direktor Diora

Slični članci: