Ako želite biti uspješni, nemojte svoje vrijeme trošiti na ovo

Poslovni sastanak

Nakon što ste gotovo usavršili umijeće odugovlačenja, vrijeme je da vas zaintrigiramo tehnikama upravljanja vremenom koje koriste najbolji i najsjajniji svjetski poslovnjaci. Dok nikada nećemo točno znati kako druga polovica ljudi živi, mi smo beskrajno fascinirani načinama na koje uspješni ljudi upravljaju svojim ludim rasporedom i cijeđenjem svake kapi produktivnosti baš svaki dan.

No, kako stručnjakinja za karijeru Amanda Augustine objašnjava, to je jednostavnije nego što mislite. Augustin tvrdi da uspješni ljudi jednostavno ne kreću u novi pothvat ili projekt bez prethodnog postavljanja jasnih, konkretnih ciljeva za sebe.

"Pobrinite se da je vaš cilj jasan. Nemojte samo naglasiti: "Želim novi posao" ili "želim zaraditi više novca '", rekla je Augustin u nedavnom intervjuu za Business Insider. "Obje od tih ciljeva su previše nejasni i bit će iznimno velik izazov za izgradnju strategije oko njih. Umjesto toga, razmislite o povijesti vašeg zapošljavanja, u čemu ste dobri, što vam se sviđa, s čime se borite i koje odgovornosti mrzite - tako možete odrediti pravi cilj. "

Osim što će vam tako napisan popis ciljeva učiniti novi projekt manje zastrašujućim, on će vam također omogućiti da stvorite realan raspored po kojem možete funkcionirati. Augustin preporučuje zapisivanje ciljeva na papir i izgradnju realnog plana akcije oko tih natuknica pomoću razgradnje na sitnije dijelove - tako ćete se odlučiti hoćete li projekt uzeti ili ne.
 


Slični članci: