16 najkreativnijih marketinških ideja na svijetu

Jeste spremni za malo kreativnog oglašavanja? Donosimo vam šesnaest „cool“ primjera inovativnog pristupa marketingu. Sigurni smo da je najveća prepreka našim domaćim kreativcima u ovakvom komuniciranju budžet jer bi u protivnom i Zagreb bio dio ove galerije. Za sada vam donosimo neke od ideje stranih agencija, ali sigurni smo da će se i neka od naših agencija izlaskom iz gospodarske krize i perioda rezanja budžeta od strane klijenta naći u nekoj od naših sljedećih galerija.

  •  „Alteco Super Glue“ instalacija

Toliko jak da lijepi i čelične konstrukcije mostova.

Agencija: DDB China Group, Šangaj, Kina

"Alteco Super Glue"
  •  Cool „Gillette“ ručnici

Sigurno niste znali da samo 12% žena voli muškarce sa dlakama na prsima, a da čak 71,6 % muškaraca preferira depiliranu bikini zonu. Možemo Vam samo reći da je rezultat ove kampanje bila neviđena krađa ručnika na početku ljetne sezone na otvorenom.

Agencija: BBDO Proximity, Njemačka

"Gillette"
  •  „Y+ Yoga Center“ slamka

Tko je rastezljiviji? Slamka ili djevojka koja vježba u Y+ Yoga Centru?

Agencija: Leo Burnett, Šangaj, Kina

"Y+ Yoga Center"
  •   „Casinò di Venezia“  traka za prtljagu

Prema istraživnju „Casina di Venezia“, posjećnost im je porasla za čak 60% od kada su postavili ovaj zanimljivi oglas na traci za prtljagu na aerodromu.  

Agencija: AdmCom, Italija

"Casino di Venezia"
  •  „Simpson Movie“ pokretne stepenice

Ima li boljeg načina za promovirati film Simpson, nego sa Homerovom proždrljivošću? Zanimljiva ideja nažalost nepoznate agencije.

"Simpson Movie"
  •  „Superette“

Kreativna kampanja povodom rasprodaje kratkih hlačica u Superette online dućanu. Superette oglasi su postavljeni tik ispod stražnjice, na stražnju stranu bedra djevojaka u gradu. Naime, diljem Aucklanda na rubove klupa u centru grada, u shopping zonama te autobusnim stanicama postavljen je ispupčeni Supperette slogan koji je imao funkciju žiga. Otisci su ostajali na svim djevojkama koje nose kratke vlačice te su tako djevojke postale oglasni prostor koji promovira ovo sniženje.

Agencija: DDB, Auckland, Novi Zeland

"Superette"

 

"Superette"
  •  „Durex Performa“

Durex Performa je kondom koji sadrži premaz specijalnog lubrikanta benzokana koji  pomaže odgoditi uzbuđenje i erekciju te tako daje „extra time“ vašem užitku. Kada spomenemo „extra time“ u nekom slučaju se radi o nogometu, a u nekom drugom o seksu. Vi birajte, ali „extra time“ uvijek dobro dođe.

Agencija: McCann Erickson, Bangkok, Tajland

"Durex Performa"
  •  „Hotwheels“

Jeste se vi  igrali kao mali s autićima? Naravno da jeste... Hotwheels kreativni oglas vraća nas u dane mladosti i igranja stazicama, cestama, vlakićima, autićima i kamionima.

Agencija: Ogilvy & Mather, Bogota, Kolumbija

"Hotwheels"
  •  „Oltimer Restaurants“

Sve što poželite pojesti, glasi outdoor oglas na tunelu za “Oldtimer”, austrijski lanac odmorišta na autocestama. Sigurno vas podsjeća na ono kad ništa ne jedete cijeli dan pa se osjećate kao da možete i cijeli auto pojest.

Agencija: Demner, Merlicek & Bergmann, Beč, Austrija

"Oldtimer restaurants"
  •  „Indus Pride“

Cool držači u busu. Nakon napornog dana, krigla pive je pravo osvježenje, a ovi držači sigurno će vas navesti da čim dođete doma popijete jednu ledenu.

Agencija: Ogilvy & Mather, Bangalore, Indija

• „Indus Pride“
  •  „Mondo Pasta:“ Boat

„Toliko dobra, da je ne možete pustiti“. Ova se kampanja odvijala na najprometnijem mjestu u Hamburgu, u njegovoj luci. Brodovi sa licima na njima koja evidentno uživaju u Mondo pasti postali su prava atrakcija.

Agencija: Jung von Matt, Njemačka

"Mondo pasta"

 

"Mondo pasta"
  •  „Interbest outdoor“

Što se prije oglasite ovdje, to bolje. Odlična i zabavna kampanja kompanije za vanjsko oglašavanje Interbest koristila je muškarca sa malim viškom kilograma koji se polagano sa svakim sljedećim plakatom sve više razodjeva. Cilj kampanje je bio podignuti vidljivost njihovih plakatnih mjesta kao i svijest o istima. Kampanja je završila „spasom u pravo vrijeme“ oglasom „Radia 2“.

Agencija: Y&R Not Just Film, Amsterdam, Nizozemska

„Interbest outdoor"

 

„Interbest outdoor"

 

„Interbest outdoor"
  •  TV3 / Prison Break: Cake

Činjenica je kako novinari stalno dobivaju neke poklončiće, tako da torta sa pozdravom od TV3 nije bila ni malo neobična. No mala bilica za zatvorske rešetke unutar nje, bila je nešto na što do sada nisu našli. TV3 ovom je kreativnom idejom promovirao početak nove sezone popularne tv-serije Zakon braće (Prison break).

Agencija: Colenso BBDO, Auckland, New Zealand

"Prison break"

 

"Prison break"
  •   „ACAT Campaign Against Torture“

Kampanja protiv zlostavljanja sa sloganom “Žrtve su ljudi baš poput tebe i mene.” Kampanja je bila postavljena u tramvajima, vlakovima i busevima.

Agencija: Advico Y&R, Zurich, Švicarska

• „Interbest outd„ACAT Campaign Against Torture“
  •  „Slovak School Archery Club“

Što bi vam palo na pamet da diljem grada naiđete na crvene jabuke označene kao mete koje stoje na glavama svih skulptura diljem grada? Naravno: „da bar imam luk i strijelu“. Upravo je to bila ideja ove odlične promotivne akcije. Naljepnice koje su izgledale kao mete pozivale su ljude da posjete web stranicu streljačkog kluba.

Agencija: Jandl, Bratislava, Slovačka

„Slovak School Archery Club“

 

„Slovak School Archery Club“
  •  „.Jobsintown.de: The Ass-Kisser“

“Postoje bolji načini za napraviti karijeru“ slogan je za ovu odličnu kampanju. Nastavak sigurno vi znate (nego što je…. ) kao što vjerojatno poznajete i puno kolega koji da bi napredovali rade upravo to. No budite svoji i ne radite kompromise, barem ne na ovaj “kreativan“ način.

Agencija: Scholz & Friends, Hamburg, Njemačka

"Jobsintown.de"

Slični članci: