15 profesionalnih navika koje morate usvojiti u 20-ima

Profesionalne navike

Napokon ste zakoračili jednom nogom u poslovni svijet te su vam se polako počele slagati životne kockice na mjesto. No, postoji nekoliko zamki i trikova s kojima ćete se sigurno susresti u 20-ima, a možda i u 30-ima, s kojima se nećete znati nositi ili za koje nećete znati, a trebali ste o njima već sve znati. Riječ je o detaljima i sitnicama o kojima možda niste razmišljali, a trebali biste, stoga kako bismo vam pomogli donosimo 15 dobrih praksi koje će vam osigurati dobar poslovno-životni put.

Profesionalne navike

1. Uredite svoje privatne postavke na Facebooku, Instagramu, Twitteru.

2. Kreirajte i održavajte digitalni profesionalni adresar sa svim kontaktima i e-mail adresama.

3. Kreirajte LinkedIn profil, ali nemojte svoje nedavne uspjehe i projekte objaviti - ostavite to za intervju.

4. Ažurirajte svoj životopis svakih 6 mjeseci.

5. Održavajte dobre odnose među prijateljima i kolegama, možda će vam zatrebati.

6. Kreirajte kohezivnu i živu online prisutnost kreirajući web portfolio gdje možete predstaviti svoj dosadašnji rad.

7. Uvijek pošaljite zahvalu ili follow-up e-mail nakon sastanka.

Profesionalne navike

8. Budite svjesni svoje vrijednosti.

9. Tražite mentorstvo (dostupne) osobe koja vam je uzor.

10. Uvijek budite 10 minuta ranije na sastanku.

11. Budite i ostanite organizirani.

12. Odgovorite na e-mailove unutar 24 sata.

13. Ne okolišajte, ali uvijek budite ljubazni.

14. Naučite kako se povezati s kolegama i stvoriti dobre poslovne veze.

15. Obucite se za posao koji želite. 

Profesionalne navike

Slični članci: