Timeline donosi napredak stranicama brendova

Istraživanje pod nazivom Simply Measured donosi sjajne informacije za brendove koji su na Facebooku među prvima prešli na novi Timeline. Iako treba naglasiti da su rezultati mjereni na samo 15 stranica brendova, impresivna je brojka od 46% većeg angažiranja fanova. Rezultati prate 15 FB stranica brendova mjesec prije i mjesec poslije uvođenja Timelinea za brendove.

Istraživanje je pokazalo da je aktivacija korisnika manja nakon uvođenja Timelinea kada su u pitanju obnove statusa, ali je zato reakcija fanova 65% intenzivnija kada se radi o postavljanju fotografije ili videa na stranicu brenda. Svi koji upravljate Facebook-om unutar kompanije znate što vam je činiti, uredite svoje strnica, dodajte fotografije i video snimke jer ćete na taj način dobiti puno više angažiranijih fanova nego samo ispraznim pisanjem dosadnih i nemaštovitih statusa poput „Dobro jutro, kako ste spavali?“

Autor: S.K.

Datum: 18.4.2012.

Izvor grafova: Mashable


Slični članci: