Zimski detox plan: 6 malih promjena koje čine VELIKU razliku

6 malih promjena koje čine VELIKU razliku
6 malih promjena koje čine VELIKU razliku

 Nekoliko malih promjena može dugoročno itekako pomoći našem tijelu da što bolje obavlja svoju glavnu zadaća svakog dana: čišćenje od toksina! Naše se tijelo stalno rješava toksina, prema tome reći da ste na "detoxu" je apsolutno uvijek istina. Cilj bi vam trebao biti još dodatno potaknuti prirodne procese u tijelu s nekoliko malih taktika.

U nastavku pročitajte naših najdražih 6 "alata" koje ćemo koristiti kroz ovaj mjesec, kako bismo zimsku sezonu počeli kako spada!

1. PRAVILNO SE HIDRATIZIRAJTE - Polako konzumiranje vode kroz dan dopušta vašem tijelu da najbolje iskoristi ovaj eliksir prirode u svoju korist, stoga pijte vodu i između obroka. Mayo klinika preporučuje dozu od 9 čaša vode dnevno za žene i 11 čaša za muškarce, ali naravno, mnogo toga utječe na hidrataciju. Ako vježbate, pijete puno kofeina ili planirate provesti dan na suncu - svakako povećajte unos vode. Prednosti vode za naš organizam su beskrajne: detoksikacija, gubitak težine, smanjen osjećaj slabosti, prevencija glavobolje te bolja probava. 

2. PIJTE "PAMETNIJU" VODU - Voda s limunom odlična je zamjena za sokove. Limuni se, iako po prirodi kiseli, u našem tijelu pretvaraju u alkaloide. Preporučujemo da ujutro na tašte popijete toplu ili mlaku vodu s limunom koja će vaše tijelo hidratizirati i pritom pročistiti jetru. 

Voda s limunom
Voda s limunom

3. DODAJTE KOKOSOVO ULJE - Započnite ili završite dan s jednom žlicom kokosovog ulja. Poznato je po tome da ubrzava metabolizam i regulira rast Candide u tijelu, a odlično je i u kavi, čaju ili smoothieju. 

Kokosovo ulje
Kokosovo ulje

4. POSTITE 12 SATI - Najidealnije bi bilo da između večere i doručka postite punih 12 sati. Prvih 6-8 sati nakon večere vaše je tijelo fokusirano na probavljanje hrane, a zadnjih 4 sata posvećuje se čišćenju organizma te je upravo to vrijeme najefektivnije za sagorijevanje masnoća. 

Maska za oči
Maska za oči

5. SPAVAJTE U POTPUNOJ TAMI - Velika većina nas nije ni svjesna svih predivnih beneficija sna i nažalost ne iskorištavamo ga dovoljno. Investirajte u tamne zavjese i zaustavite jutarnje svijetlo koje vas budi (uključujući i uličnu rasvjetu, mobitel ili TV). Prednosti sna su: reguliranje hormona, suzbijanje apetita, ublažavanje razine stresa, snižavanje stupnja depresije, poticanje kreativnosti te poboljšanje pamćenja i sveukupnog pozitivnog pogleda na život.

6. PROBAJTE SUHO ČETKANJE KOŽE - Samo odvojite nekoliko minuta kako biste očetkali kožu ili ujutro ili uvečer (najbolje bi bilo prije tuširanja) te riješili kožu mrtvih stanica i dozvolili joj da slobodno diše. Također, na ovakav način stimulirate protok krvi u tijelu te pojačavate limfnu drenažu koja potencijalno može reducirati celulit. 

Četka za kožu
Četka za kožu

Slični članci: