Želite ravniji trbuh? Izbjegavajte ovih 5 namirnica!

Do ravnijeg trbuha nikad lakše!
Do ravnijeg trbuha nikad lakše!

Trbušnjaci, plenkovi, burpees - ove vježbe mogu vam dugoročno pomoći u zatezanju i toniranju trbuha. Ali ponekad poželite imati ravniji trbuh, recimo već za vikend, jer jedino tako možete obući onu savršenu usku haljinu iz ormara. U tom slučaju, morate znati koje namirnice napuhavaju i koje trebate izbjegavati pod svaku cijenu - ili barem do kraja vikenda.

U nastavku pročitajte kojih 5 namirnica uzrokuju nadutost te ih trebate privremeno izbaciti iz prehrane...

1. JABUKE

Voće poput jabuka, banana, trešanja, breskva i krušaka sadrže šećer koji se zove fruktoza, koji velika većina ljudi teško probavlja. Jedna banana ili jedna jabuka su u redu, ali ako pretjerate s unosom fruktoze osjećat ćete nadutost. Jabuke i banane imaju najveću količinu fruktoze od svog voća, prema tome, izbjegavajte ih ako trebate trenutno izravnati trbuh.

2. MLIJEČNI PROIZVODI

Šećer iz mlijeka (poznat kao laktoza) tijelo teško probavlja što može dovesti do nadutosti. Najgore od svega je mlijeko u pjeni, poput onog kojeg dobijemo u kavi, zbog kombinacije laktoze i mjehurića. 

3. MAHUNARKE

Zbog mahunarki se uvijek sigurno osjećate naduto i teško - a razlog je šećer koji sadrže! Iako ste već sigurno znali da trebate izbjegavati grah radi napuhavanja, isto vrijedi i za mahunarke poput graška i leće.

4. PŠENICA

Ovo ne moramo puno objašnjavati. Rafinirani, bijeli ugljikohidrati pojačat će vam proizvodnju inzulina, stvoriti plinove u želuci pri probavljanju i uzrokovati napuhnutost. 

5. KRUMPIR

Krumpir uzrokuje nadutost i zadržavanje vode u tijelu. Još gore je ako govorimo o pečenoj varijanti (pomfritu), zato što ulje na kojem su pečeni tijelo teže probavlja i duže ostaje u vašem želucu - a da i ne spominjemo količinu soli koju unosite u organizam!


Slični članci: